اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد در آبادان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با اعتیاد در آبادان
ارژنگ کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارداشت: یک کارگاه آموزشی اجتماع محور در محیط کار و مقابله با اعتیاد در محل سالن همایش مرکز فنی و حرفه‌ای برادران آبادان برگزار شده‌ است.
وی افزود: این کارگاه با حضور 50 نفر از کارکنان اداری، آموزشی و مدیران آموزشگاه‌های زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان دایر شده‌است.
کوه‌سرخ درخصوص هدف برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه با همکاری اداره بهزیستی و با هدف مصون‌سازی مراکز آموزشی، اداری و حرفه‌ای در مقابله با اعتیاد به مواد مخدر برگزار شده ‌است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان با اشاره به تأثیرات منفی اعتیاد به مواد مخدر بر محیط‌های کاری خاطرنشان کرد: وجود یک محیط اداری و سالم و عاری از هرگونه اعتیاد باعث افزایش کارایی و بالابردن بهره‌وری می‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه انجام فعالیت‌های ورزشی از راه‌های موثر در پیشگیری از اعتیاد و گرایش به مواد مخدر است تصریح کرد: یکی از سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بررسی اثرات ورزش در پیشگیری از اعتیاد است.
کوه‌سرخ دیگر سرفصل‌های کارگاه را این گونه عنوان کرد: درمان، بازتوانی و کاهش آسیب معتادان و نحوه مصون‌سازی مراکز آموزشی و اداری در مقابله با اعتیاد از مهم ترین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: رسانه‌ها نیز در این راه نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند و با تأثیرگذاری زیاد بر مخاطبان می‌توانند با ابزاری که در اختیار دارند زمینه‌های لازم برای دوری جوانان از اعتیاد به مواد مخدر را فراهم کنند.
وی در پایان اذعان داشت: مراکز فنی و حرفه‌ای به عنوان مراکز آموزشی فعال در گرایش جوانان به رشته‌های مختلف فنی رسالت خطیری را در هدایت افراد به سوی فعالیت‌های علمی و اجتماعی بر دوش دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول