اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان خبر داد

تقدیر فرماندار آبادان از رئیس و کارشناسان فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای آبادان از تقدیر فرماندار ویژه شهرستان از رئیس و کارشناسان این مرکز خبر داد.

تقدیر فرماندار آبادان از رئیس و کارشناسان فنی و حرفه‌ای

ارژنگ کوه سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فرماندار ویژه آبادان به عنوان رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان، تلاش و اقدامات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان را در راستای پیگیری و اجرای مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر دانسته و از کارشناسان این مرکز تجلیل کرد.

وی افزود: این پیگیری‌ها و همچنین اجرای مصوبات کمیته‌های تخصصی مربوط به فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر در شهرستان، گام مهمی در مسیر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر در جوانان بوده ‌است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان در ادامه به اهمیت پیشگیری از مصرف مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که مصرف مواد مخدر برای تمام اقشار زیان‌آور و خانمان‌ برانداز است و اگر چه در جوانان این آسیب‌ها به مراتب بیشتر از سایر اقشار جامعه است اما به هر حال اعتیاد به این نوع مواد می‌تواند بر تمام جنبه‌های زندگی افراد تأثیر منفی گذاشته و آنان را از راه مستقیم و از زندگی سالم منحرف کند.

کوه سرخ تصریح کرد: وظیفه مسئولان و دست‌اندرکاران امور مربوط به جوانان در جامعه این است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده در راه جلوگیری از انتشار مواد مخدر گام برداشته و تمام کوشش خود را در راستای پاکسازی جامعه از این بلای خانمان‌سوز به کار گیرند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از ریشه کن شدن اعتیاد در جامعه گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان با ارائه دوره‌های آموزشی مختلف برای جوانان و همچنین برگزاری همایش‌های متنوع در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر همواره در این زمینه فعالیت کرده‌است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول