اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عنصر پایدار توسعه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عنصر پایدار توسعه در هر جامعه‌ای است.

اطلاع‌رسانی مهم‌ترین عنصر پایدار توسعه است

امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اصحاب رسانه یکی از حوزه‌های مهم و تعاملی دستگاه‌ها با مردم است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش مهمی در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های عمرانی صنعت آب در استان زنجان دارند، خاطرنشان کرد: به منظور تأثیر در اجرای برنامه‌های عمرانی به ویژه در سدسازی و تاسیسات منابع آبی ارتباط دو سویه‌ای بین خبرنگاران و رسانه‌ها با شرکت آب منطقه‌ای استان شکل می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و پاسخگویی به موقع به مردم استان زنجان مستلزم اطلاع‌رسانی است، اضافه کرد: این امر یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه امروزه اطلاع‌رسانی و نوسازی افکار عمومی در زمینه‌های مختلف خبری یکی از کارآمدهای بسیار مهم توسعه در هر بخشی به شمار می‌رود، ادامه داد: این امر در زمینه آب کشاورزی اهمیت زیادی دارد.

حمیدنیا به تشویق سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم برای توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری دو جانبه شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با خبرنگاران و مطبوعات می‌تواند در توسعه بخش کشاورزی موثر باشد.

وی هماهنگی و همدلی بین دولت و مجلس را به منظور تهیه و تدوین برنامه‌های مناسب در چارچوب توسعه را بسیار خوب دانست و یادآور شد: توجه ویژه به نیروی انسانی و نیروهای متخصص، برنامه‌ریزی و اجرای روش‌ها و سیستم‌های نوین برای توسعه امور زیربنایی و استفاده بهینه از منابع آب در استان به ویژه برای رشد بخش کشاورزی، صنعت و شرب اهمیت زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه امروز مهم‌ترین چالش استان زنجان بخار آب‌های زیرزمینی است که سبب نگرانی مسئولان شده است، تصریح کرد: این مقوله با احداث سد‌های جدید و بهره‌برداری بهینه از منابع آب در استان برطرف می‌شود.

وی آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم را مهم‌ترین عنصر توسعه پایدار در استان زنجان برشمرد و افزود: این امر از وظایف بزرگ رسانه‌ها به شمار می‌رود و امیدواریم رسانه‌ها ضمن تعامل بیشتر با شرکت آب منطقه‌ای استان اطلاع‌رسانی خوبی در این بخش داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول