اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

اطلاع‌رسانی به موقع موجب احساس امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: اطلاع‌رسانی به موقع موجب افزایش احساس امنیت در جامعه و مشارکت بیشتر مردم است.

اطلاع‌رسانی به موقع موجب احساس امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نوروزیان ظهر امروز در کمیسیون فصلی اطلاع‌رسانی و اجتماعی پلیس گیلان در سالن الغدیر نیروی انتظامی استان، اطلاع‌رسانی به موقع را موجب تاثیر‌گذاری تلاش پلیس در جامعه دانست و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به موقع موجب افزایش احساس امنیت و مشارکت بیشتر مردم  می‌شود.

وی افزود: برخی اقدام‌ها و فعالیت‌های پلیس باید به موقع، سریع و آنی اطلاع‌رسانی شود زیرا اثراتش به جامعه بر می‌گردد.

جانشین فرمانده انتظامی پلیس گیلان آگاهی و اطلاعات را نیاز اصلی بشر امروزی نامید و ادامه داد: برخی از اوقات متولیان مربوطه با عدم اطلاع‌رسانی به موقع زمینه غفلت را فراهم می‌کنند و این عامل موجب ایجاد بستر آسیب و ناهنجاری در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: آگاهی یافتن حق مردم جامعه است و این حق موجب وجوب اطلاع‌رسانی به موقع در جامعه می‌شود.

نوروزیان به تاثیر اطلاع‌رسانی به موقع اشاره کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی همزمان وقوع تصادف یا ناهنجاری و... موجب ایجاد تحرک و تدبیر مناسب در جامعه می‌شود.

وی، وجود برخی از ناهنجاری‌ها در جامعه را نشانه عدم آگاهی و اطلاع از طرف اشخاص تلقی کرد و افزود: کمتر کسی در جامعه هست که از عوارض قطعی جرمی در جامعه آگاه باشد و مرتکب آن جرم شود.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با ارزشمند خواندن افراد جامعه، اطلاع رسانی و ضرورت رشد فرهنگی در جامعه را از اهم واجبات دانست.

وی با بیان اینکه باید شخص آسیب دیده را از خود بدانیم و یا بستگان خود تصور کنیم، خاطرنشان کرد: در موقع اطلاع‌رسانی از جملات و گفتاری استفاده شود که بیشترین تاثیر را در جامعه داشته باشد.

نوروزیان انعکاس اقدام‌هایی که موجب تشویش و ایجاد اضطراب در جامعه شده را مناسب ندانست و اظهار کرد: کارشناس رسانه‌ای باید از خواست جامعه مطلع باشد و به تناسب آن اطلاع‌رسانی کند.

وی پلیس را یار مردم خواند و یادآور شد: حفظ شٱن و شخصیت اجتماعی افراد دستگیر شده برای پلیس محترم است و به همین منظور اطلاع‌رسانی در این راستا با لحاظ شدن تمام جوانب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول