اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس:

رسانه‌ها توانمندی‌های کشور را اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت: رسانه‌ها توانمندی‌های کشورمان را به تصویر بکشند.

رسانه‌ها توانمندی‌های کشور را اطلاع‌رسانی کنند

محمدباقر کشفی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه امروز دشمنان نظام جبهه اقتصادی را برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: تمام این دشمنی‌ها از یک قرارگاه هدفمند طراحی شده تا فاصله میان مردم و مسئولان ایجاد کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس تصریح کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند که در این موقعیت توانمندی‌ها را نشان دهند و موجبات افزایش روحیه خودباوری را فراهم کنند.

وی گفت: استان فارس دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار است و در این راستا باید به گونه‌ای حرکت و تلاش کرد که این استان همچنان بر قله بماند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس با بیان اینکه توانمندی‌های فارس باید به شیوه‌های مختلف نشان داده شود، تصریح کرد: ویژگی‌ها و توانمندی‌های این استان باید به شیوه‌های مختلف نشان داده شود.

وی به وظیفه سنگین رسانه‌ها در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: رسانه‌های کشور در این دوران که دشمنان جنگ‌های روانی راه‌اندازی کرده‌اند وظیفه بسیار سنگین‌تری نسبت به گذشته دارند که در استان فارس رسانه‌های مختلف این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت فعالیت در صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: افزایش ظرفیت فعالیت در صدا و سیمای مرکز فارس بدون استفاده از نیروهای بیشتر بوده است.

کشفی ادامه داد: با 24 ساعته شدن برنامه‌های مرکز فارس حجم کارهای بسیار سنگینی را در این مرکز شاهد هستیم که در این میان باید توجه داشت که این افزایش حجم بدون استفاده از نیروهای جدید بوده است.

به گزارش فارس، شب گذشته برای نخستین بار سامانه پرتال خبر فارس رونمایی شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول