اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب:

سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی عفاف و حجاب راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: دبیر پایگاه اطلاع‌رسانی خبری حجاب از راه‌اندازی نخستین سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی عفاف و حجاب خبر داد.

سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی عفاف و حجاب راه‌اندازی شد

سیدوحید احمدی‌تبار با اشاره به تاسیس پایگاه خبری حجاب در سال 89 اظهار کرد: این پایگاه با هدف رصد تحولات و اتفاقات مربوط به حوزه حجاب و عفاف در داخل و خارج کشور تاسیس شده است.

وی خاطر نشان کرد: کاربران در این پایگاه خبری می‌توانند به تمام تحولات رخ داده در موضوع حجاب که در پایگاه‌های خبری معتبر انعکاس پیدا کرده، دست پیدا ‌کنند.

دبیر پایگاه خبری حجاب با اشاره به دیگر فعالیت‌های این پایگاه گفت: این پایگاه در تلاش است تا با پوشش اخبار حجاب نقش خود را در شکل‌گیری جریان مستمر مطالبه اجتماعی حفظ و توسعه حجاب ایفا کند.

وی یادآور شد: پایگاه خبری حجاب مطالبی در زمینه عفاف و حجاب را در قالب عناوین متنوعی مانند آن سوی مرزها، همایش، وب نوشت، گفت‌وگو، یادداشت روز، گزارش تصویری، عکس برگزیده و تازه‌های نشر ارائه می‌دهد.

احمدی‌تبار عنوان داشت: روزانه 8 تا 10 هزار نفر از این پایگاه بازدید کرده و از مطالب ارائه شده در آن استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این پایگاه نحوه اجرای قانون عفاف و حجاب و مسائل مربوط به آن را پیگیری کرده و با سایر وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فعال در زمینه حجاب و عفاف ارتباط برقرار می‌کند.

دبیر پایگاه خبری حجاب ادامه داد: وقایع و تحولات عرصه حجاب در خارج کشور در این پایگاه بررسی و تحلیل شده و نتایج آن منعکس می‌شود.

وی تصریح کرد: دست‌اندرکاران این پایگاه نخستین سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی عفاف و حجاب را راه‌اندازی کرده و خدماتی به منظور اطلاع‌رسانی در این بخش به مخاطبان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول