اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس:

چرخ اطلاع‌رسانی جامعه نباید متوقف شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید چرخ اطلاع‌رسانی جامعه متوقف شود.

چرخ اطلاع‌رسانی جامعه نباید متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالوحید فیاضی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران که در مجتمع نفت محمودآباد برگزار شد با بیان اینکه از طرف مجمع نمایندگان استان این روز را به همه خبرنگاران مازندرانی تبریک می‌گویم، اظهار داشت: نماینده‌های مجلس در صحن علنی حضور داشتند و بعدازظهر نیز تمام کمیسیون‌ها فعال بود.

وی رسانه‌ها را موجب آگاهی‌بخشی جامعه دانست و ادامه داد: نقش رسانه‌ها در صلح و جنگ بی‌بدیل است.

عضو خانه ملت به نقش رسانه‌ها در توانمندسازی جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نقش رسانه‌ها در جامعه دانش بنیان بیشتر است و بنا به تاکید رهبری رسانه‌ها در توسعه این بخش اثر گذارند.

فیاضی با بیان اینکه رسانه‌ها از حوزه گزارش‌نویسی عبور کرده و در تفکر اجتماعی جامعه جای گرفته‌اند، تصریح کرد: هدایت و مهندسی تفکر اجتماعی جوامع به دست رسانه‌هاست و در زوایای پنهان و آشکار جامعه اثر گذارند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی زندگی خبرنگاران را جاودانه دانست و گفت: رسانه‌ها اهل دنیا نیستند، زندگی ریاضت‌مندانه‌ای دارند.

این مسئول ادامه داد: رسانه‌ها نتوانستند پس از سالیان سال جایگاهی را در اقتصاد جامعه برای خود رقم بزنند.

فیاضی، خبرنگاری را حرفه و شغل ندانست و گفت: خبرنگاری رسالتی است که اهالی آن به لحاظ حساسیت شغلی مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسئولیت خبرنگاران کارگزاران حکومتی باید مدافع این اقشار باشند و از آنان حمایت کنند، اذعان داشت: خبرنگاران با دستان خالی چرخه اطلاع‌رسانی جامعه را به حرکت در می‌آورند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جایگاه خبرنگاران متعالی است و همه باید احترام این قشر تاثیرگذار در جامعه را نگه دارند، متذکر شد: خبرنگار آزاد است در چارچوب قانون مطبوعات قلم بزند و همه باید کمک کنند تا چرخ اطلاع‌رسانی جامعه متوقف نشود.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولان در حوزه قضایی، شأن و جایگاه خبرنگاران را محترم شمارند.

فیاضی با اشاره به اینکه مازندران به همت اصحاب رسانه و کمک اداره کل ارشاد اسلامی توانسته از نظر کمی حجم مناسبی را در حوزه مطبوعات داشته باشد، تصریح کرد: حوزه کیفی بخشی رسانه‌ها نیز فعال شود.

وی همایش تجلیل از خبرنگاران را توانمندسازی این اقشار دانست و خاطرنشان کرد: مطبوعات مازندران در مقایسه با سایر نشریات استان‌های دیگر نیازمند تقویت و توانمندسازی کیفی است.

این مسئول در پایان سخنانش با بیان اینکه خودم از قشر خبرنگار هستم و افتخار می‌کنم به عنوان میدان‌دار عرصه مطبوعات می‌توانم در حوزه رسانه کاری انجام دهم، اذعان داشت: آمادگی دارم هرگونه توان کاری برای عرصه روزنامه‌نگاری در من است در این حوزه تلاش کنم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول