اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انقلاب از برنامه‌های شورای هماهنگی زنجان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبلیغ و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انقلاب از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در سال جاری است.

اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انقلاب از برنامه‌های شورای هماهنگی زنجان است

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اهمیت تبلیغ و اطلاع‌رسانی مسائل انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

وی با بیان حساسیت امام خمینی (ره) بر ضرورت اطلاع‌رسانی و تبلیغ فعالیت‌های انقلاب، اضافه نمود: این شورا در سال 1359 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد سیاستگذاری و برنامه‌های کلان کشور را انجام می‌دهد، افزود: تبلیغات مطلوب در خصوص برگزاری مراسم‌های مختلف و یوم‌الله از برنامه‌های این شورا است.

وی از برگزاری مراسم سالروز 12 فروردین گرامیداشت استقرار نظام خبر داد و افزود: برگزاری بزرگداشت 14 و 15 خرداد ماه به عنوان سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد از برنامه‌های این شورا است.

حسینی از برگزاری گرامیداشت هفت تیر بزرگداشت حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از همیاران وی خبر داد و افزود: مراسم بزرگداشت هشتم شهریور به عنوان بزرگداشت شهید رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌های این شورا است.

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت 17 شهریور با عنوان جمعه سیاه یادآور شد: برگزاری مقام گرامیداشت زن و سالروز میلاد امام خمینی (ره) از مناسبت‌های مهم شورا محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تبعید امام از ایران به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و رهبری از برنامه‌های این شورا است.

وی از برگزاری راهپیمایی‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف خبر داد و افزود: برگزاری راهپیمایی روز قدس به عنوان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های اسلامی، اعیاد از برنامه‌های این شورا محسوب می‌شود.

حسینی از برگزاری راهپیمایی سراسری 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری مراسم 9 دی به صورت باشکوه و گسترده از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان نظام جمهوری اسلامی را از اهداف برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: تحقق آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی نیز در دستور کار این شورا قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر در مقطع حساسی قرار دارد، افزود: توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی می‌طلبد تا آمادگی لازم در مقابل این توطئه‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته در جهان اسلام، شمال آفریقا، خاورمیانه و جنبش وال استریت تصریح کرد: ایران اسلامی به عنوان الگوی این کشورها محسوب می‌شود که ضروری است اقدامات لازم برای توسعه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام شود.

حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی خواهان جهان است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای الگو بودن ایران اسلامی در جهان اقدامات لازم را با برگزاری برنامه‌های مختلف انجام می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول