اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین:

فعالیت در عرصه مطبوعات ارزشمند است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: فعالیت در عرصه مطبوعات و رسانه ارزشمند است و برای عموم مردم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

فعالیت در عرصه مطبوعات ارزشمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در دیدار با علی‌محمدی رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت‌: کار در عرصه مطبوعات کار ارزشمندی بوده و امر اطلاع‌رسانی امر خطیر و پراهمیتی است و اگر در این امر مطبوعات حقیقت را همانگونه که هست به اطلاع مردم و جامعه برسانند شاهد اثرات مطلوب آن در جامعه خواهیم بود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود‌: مطبوعات می‌توانند با تبیین خط فکری و موضع‌گیری مناسب و مطلوب در رسانه‌های خود سبب ایجاد تحول در مخاطب خویش شوند لذا به همین منظور کار در مطبوعات کار مقدس و خطیری است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات استان قزوین گفت‌: من حرفه خبرنگاری را محترم می‌شمارم و آن را دوست دارم و لذا آماده هرگونه همکاری و مساعدت با این قشر سختکوش جامعه هستم، قشری که ذات حرفه آنان مبتنی بر واقع‌گرایی‌، پرسشگری و هوشیاری است و چه بسا با بیان همین حقایق در جامعه سبب تفکر مسئولان و برطرف کردن برخی مشکلات در جامعه می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول