اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی خبر داد

تجلیل از تلاشگران عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، گفت: در نمایشگاه تجلی ارزش‌ها در بستر مطبوعات و خبرگزاری‌های شرق کشور از تلاش اصحاب رسانه در مشهد تجلیل می‌شود.

تجلیل از تلاشگران عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه تجلی ارزش‌ها در بستر مطبوعات و خبرگزاری‌های شرق کشور هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در روزهای 21 تا 27 مرداد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه مطبوعات با توجه به 17 مرداد روز خبرنگار از تلاشگران برتر این عرصه در طول یک سال گذشته، تجلیل می‌شود.

جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه برگزاری این نمایشگاه هم‌زمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد است، موضوعات آن نیز برگرفته از ارزش‌های قرآنی است که شامل موضوعات قرآن و عترت، حجاب و عفاف، بیداری اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌های لازم برای برگزاری این نمایشگاه هم‌زمان با نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس فراهم شده است، گفت: فرصت مناسبی است که رسانه‌های شرق کشور فعالیت‌های خود را در عرصه‌های قرآنی به نمایش بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در ماه مبارک رمضان سبب تجلی ارزش‌های دین اسلام می‌شود.

جعفری افزود: مطبوعات و رسانه‌های استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و سمنان در شرق کشور که در عرصه‌های قرآنی فعالیت کرده‌اند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول