اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب اساسنامه جدید

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان با حضور مجمع عمومی با نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انتخابات خانه مطبوعات استان هرمزگان عصر سه‌شنبه برگزار شد و محمد نعمتی، راضیه میرزایی‌سردره از مدیران مسئول، فاطمه رکن‌الدینی، محمدحسین رفیعی و فروغ مسلم‌زاده از گروه روزنامه‌نگاران، سیدهادی موسوی از گروه سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری و شیرزاد عزتی از گروه مدیران خبرگزاری در ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات هرمزگان قرار گرفتند.

هم‌چنین در گروه بازرسان نیز اعظم رام و علی نظری انتخاب شدند.

معصومه قاسمی و پرستو سهرابی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل گروه روزنامه‌نگاران و سرپرستی‌ روزنامه‌های سراسری انتخاب شدند.

علی زارعی نیز به عنوان علی‌البدل گروه بازرسان انتخاب شد.

حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در حاشیه برگزاری این انتخابات، بر اهمیت و جایگاه خانه مطبوعات در اطلاع‌رسانی مثبت و سازنده تاکید کرد.

به گفته وی وظیفه خطیر سربازان عرصه اطلاع‌رسانی بسیار حساس و خطیر است.

این مدیرکل افزود: با توجه به شرایط بسیار خاص استان هرمزگان به عنوان قطب تجارت، اقتصاد و صنعت کشور، حساسیت‌های اطلاع‌رسانی آن بسیار بالاست.

وی تاکید کرد: فضایی آرام و بدون تنش برای توسعه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان ضروری است.

مریدی‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف خانه مطبوعات ایجاد هم‌گرایی، هم‌دلی، اتحاد و هم‌راهی در میان فعالان مطبوعاتی و رسانه‌های استان است.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات، خانه فرهنگ استان است و وظیفه اصلی آن نشر و اشاعه فرهنگ است، اضافه کرد: انجام فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و سیاست‌گذاری در این حوزه باید عمیق و عالمانه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: نتیجه فعالیت‌های رسانه‌ها مورد قضاوت آیندگان و نسل‌های آینده قرار خواهد گرفت و هر گونه خلل و کوتاهی در اطلاع‌رسانی زیان‌های بسیاری به همراه خواهد داشت.

در پی ابلاغ اساس‌نامه جدید خانه مطبوعات از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد طی ماه‌های اخیر و مباحث پیش آمده، سرانجام با چند ماه تاخیر این انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول