اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه پس از انتخابات دور پنجم

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات هرمزگان مشخص شد

خبرگزاری فارس: شورای مرکزی خانه مطبوعات استان هرمزگان در نخستین جلسه خود پس از انتخابات دور پنجم این تشکل، هیئت مدیره جدید را انتخاب کرد.

ترکیب جدید هیئت رئیسه خانه مطبوعات هرمزگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در این جلسه که صبح امروز برگزار شد، شیرزاد عزتی به سمت رئیس، سیدهادی موسوی نایب رئیس، محمدحسین رفیعی خزانه‌دار و فروغ مسلم‌زاده به عنوان منشی هیئت مدیره انتخاب شدند.

هم‌چنین فاطمه رکن‌الدینی به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات انتخاب شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت مطلق اعضای شورای مرکزی همراه بود، رای‌گیری به شکل مخفی زیر نظر بازرسان خانه انجام و ترکیب یاد شده مشخص شد.

در این آیین محمد نعمتی از اعضای شورای مرکزی با تاکید بر اینکه خروجی اقدامات خانه مطبوعات باید بر پایه اهتمام جدی در حل مشکلات صنفی مطبوعات و احقاق حق فعالان رسانه باشد، اظهار داشت: در سایه وحدت، هم‌دلی و همراهی خانواده بزرگ مطبوعات استان دور جدید فعالیت تشکل صنفی خانه مطبوعات آغاز شده است که باید این مهم را به فال نیک گرفت و تقویت آن وجه همت همه باشد.

رئیس خانه مطبوعات استان نیز با تاکید بر اینکه آنچه در مقطع کنونی مایه مباهات است وفاق جمعی و یکپارچگی دلسوزان حوزه رسانه در استان است که برای شکل‌گیری جدید خانه مطبوعات اهتمام لازم را از خود نشان دادند.

شیرزاد عزتی افزود: بدون شک وفاق، هم‌دلی و حسن اعتماد اهالی رسانه مسئولیت منتخبین دور جدید خانه مطبوعات را بیش از پیش سنگین‌تر کرده است تا با تکیه بر این پشتوانه بتوانند در مسیر رشد، توسعه و بالندگی مطبوعات گام بردارند.

علی نظری بازرس خانه مطبوعات استان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: جامعه مطبوعاتی استان به عنوان رکن موثر توسعه باید نقش محوری خود را در این فرآیند ایفا کنند و این مهم جز در سایه وحدت، دلسوزی و تلاش صادقانه محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول