اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

هیئت مدیره خانه مطبوعات وظیفه سنگینی بر دوش دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: استقبال اعضای خانه مطبوعات در انتخابات، وظیفه هیئت مدیره منتخب را سنگین‌تر می‌کند.

هیئت مدیره خانه مطبوعات وظیفه سنگینی بر دوش دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اعضای هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات قم در نخستین روز کاری خود با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سید مرتضی اسماعیلی‌طبا در این دیدار به استقبال فراوان اعضای خانه مطبوعات استان قم در انتخابات هیئت مدیره اشاره کرد و گفت: این استقبال به پیشبرد اهداف خانه کمک فراوانی می‌کند، چرا که هر یک از آرای جمع‌آوری شده مسئولیت هیئت مدیره را بیشتر کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: پیش از این انتخابات پیگیری‌های لازم برای تهیه مکانی مناسب برای استقرار خانه مطبوعات انجام دادیم که برای ثبت قرارداد و مراحل قانونی با هیئت مدیره جدید این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و به‌زودی این مشکل خانه مطبوعات قم نیز رفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به روز خبرنگار عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در نظر داریم مراسمی برای تقدیر از زحمات اصحاب رسانه استان برگزار کنیم که زمان و مکان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

اسماعیلی‌طبا در پایان آمادگی خود را در خصوص حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از خانه مطبوعات اعلام کرد.

خاطر نشان می‌شود در انتخابات داخلی هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، محمد خامه‌یار به عنوان رئیس هیئت مدیره، حسین عبداللهی به عنوان نایب رئیس، جعفر مسلمی به عنوان منشی و فخرالدین یوسف‌پور به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول