اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران:

فراکسیون مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجلس تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران گفت: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی پیگیر تشکیل فراکسیون خبرنگاران، مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجلس شورای اسلامی باشند.

فراکسیون مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مجلس تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، رستم دهقان یکشنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران که در مجتمع نفت محمود آباد برگزار شد با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند، اظهار داشت: خبرنگاران بنا به رسالتی که دارند به اطلاع‌رسانی در جامعه می‌پردازند.

این مسئول عمر هیئت مدیره خانه مطبوعات را رو به اتمام دانست و ادامه داد: به زودی زمان انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات اعلام می‌شود.

دهقان با اشاره به اینکه برای ورود به هیئت مدیره از فضای مثبت استان به عنوان نامزدهای انتخاباتی استفاده شود، تصریح کرد: ارزش خبرنگاران بسیار بالاست و باید برای جایگاه خودمان ارزش قائل شویم.

وی پیگیری مسکن خبرنگاران را در دستور کار خانه مطبوعات دانست و اذعان داشت: به‌زودی کلنگ مسکن خبرنگاران غرب استان نیز زده می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان مازندران در پیشنهادی به نمایندگان مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر راه‌اندازی فراکسیون خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی باشند.

این مسئول در پایان سخنانش بیان داشت: جلسه‌های فصلی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود تا در رفع مشکلات این اقشار موثر باشند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول