اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پارس‌آباد:

شعار حفظ تولید ملی در بخش کشاورزی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار پارس‌آباد گفت: شعار حفظ تولید ملی باید در بخش کشاورزی نهادینه شده و ما شاهد حمایت گسترده مسئولان از این بخش استراتژیک باشیم.

شعار حفظ تولید ملی در بخش کشاورزی نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داوود محمدی ظهر امروز در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی پارس‌آباد اظهار داشت: امسال با نامیده شدن به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه باید خود را در قبال این شعار موظف بدانند و کشاورزی ما که به عنوان یک اصل استراتژیک مطرح است باید بیشتر زیر پوشش این عمل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تولید ملی تنها در گرو ایجاد دانش بومی محقق می‌شود، افزود: طرح‌های کشاورزی که در کارگروه‌ها مصوب می‌شود باید توأم با علم روز و کشاورزی مدرن باشد تا بتوانیم علاوه بر افزایش تولید و راندمان کشت، علم کشاورزی نوین را نیز ترویج دهیم.

محمدی با بیان اینکه در سال جاری 70 طرح در زمینه کشاورزی در این شهرستان با اشتغالزایی مستقیم حدود 170 نفر به تصویب رسیده است، افزود: معتقدیم باید تمام این طرح‌ها مجهز به علم روز شوند تا بتوانیم کشاورزی خود را به معنای واقعی مستقل کرده و آن را به عنوان یک علم نوین حتی به دنیا ارائه دهیم.

معاون فرماندار پارس‌آباد تصریح کرد: برای نهایی شدن این طرح‌ها نزدیک 30 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: موضوع فعالیت این طرح‌ها در بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن از جمله، گاوداری صنعتی، تولید دام و طیور، پروار‌بندی گوساله و پرورش ماهی است.

محمدی اضافه کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاران، با تصویب کار گروه توسعه کشاورزی شهرستان، 300 میلیون ریال وام بانکی به طرح‌های کشاورزی پرداخت می‌شود و در صورت نیاز به تسهیلات بیشتر، پرونده برای تصویب به کار گروه استان ارجاع می‌شود.

معاون فرماندار پارس‌آباد اجرایی شدن این طرح‌ها و ایجاد بستر لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی را در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار مؤثر دانست و ابراز داشت: برای افزایش درآمد و عمران منطقه، رونق بخش کشاورزی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و نیز رفع مشکل بیکاری، پروژه‌های توسعه کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن راهگشا است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول