اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

غفلت مدیران از چالش‌های بخش فرهنگی تولید ملی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: اقدامات خصوصت آمیز دشمنان عیله نظام جمهوری اسلامی و غفلت مدیران و مسئولان از چالش‌های بخش فرهنگی تولید ملی است.

غفلت مدیران از چالش‌های بخش فرهنگی تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که در استانداری خراسان‌رضوی برگزارشد، اظهار کرد: تولیدات ملی در کشور از چهار منظر بررسی می‌شود که شامل، تولیدکننده، مصرف‌کننده، سیاستگذاری و فرهنگ‌سازان در این عرصه است.

وی افزود: تولید ملی از جهت فرهنگ‌سازان با سه چالش اقتصادی، قضایی و فرهنگی روبه‌رو است که ناشی از اقدامات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و غفلت مدیران و مسئولان نظام در این عرصه است.

غفاری در ادامه خطاب به مسئولان گفت: تمام مسئولان استانی و شهرستانی باید بدانند که و اتخاذ سیاست‌های ناکارآمد به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی سبب سوء استفاده دشمنان و توفیق آنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: جنگ نرم دشمن با نظام جمهوری اسلامی پیامدهای مطلوبی برای کشور ندارد و کارآمدی نظام را در اذهان عمومی با مشکل مواجه می‌کند.

غفاری با تاکید بر اهداف مخرب دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: جنگ نرم دشمن علیه نظام سبب می‌شود که مردم در مقابل نظام قرار گرفته و موج‌های مخالفی علیه نظام شکل گیرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به تولید ملی اشاره کرد و در بیان معانی اساسی حمایت از تولید گفت: حمایت حقیقی از تولید به معنای مقابله با ترفندهای دشمنان در لطمه زدن به تولید داخلی و جلوگیری از تسری بحران اقتصادی جهان به داخل کشور است.

وی اضافه کرد: در این راستا و برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و مقابله جنگ نرم دشمن و غفلت‌های مسئولان و مدیرانی که کاری جز به چالش کشیدن نظام ندارند، مقابله می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن با تحریم‌ها و به چالش کشیدن نظام می‌خواهد نظام را از کارآمدی بیاندازد و مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

غفاری تصریح کرد: با حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی از انتقال بحران اقتصادی، تورم، تحریم و بیکاری در داخل کشور جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول