اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

مدارس شبانه‌روزی خلخال و کلور آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: دو مدرسه شبانه‌روزی در شهرهای خلخال و کلور آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

مدارس شبانه‌روزی خلخال و کلور آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در بازدید استاندار از پروژه‌های عمرانی شهرستان خلخال اظهار داشت: اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر 15 میلیارد ریال است که با جذب تمامی این اعتبار 85 درصد پیشرفت فیزیکی را در این مدارس شاهدیم که به‌زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

وی با تقدیر از استاندار اردبیل به دلیل حضور در شهرستان‌ها و رسیدگی به مشکلات پیش‌روی توسعه آنها خاطرنشان کرد: حساسیت استاندار اردبیل نسبت به عمران و آبادانی شهرستا‌ن‌ها قابل توجه است و از سوی دیگر همه مسئولان را به کار و تلاش بیشتر وادار می‌کند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: پروژه‌های احداث دو مدرسه شبانه‌روزی شهرهای خلخال و کلور با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و با 85 درصد پیشرفت فیزیکی درحال آماده شدن برای بهره‌برداری هستند.

عبداللهی گفت: انتظار می‌رود این دو پروژه که دو طرح آموزشی بزرگ شهرستان هستند هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

این مسئول تاکید کرد: تاکنون برای احداث استخر ذخیره آب روستای درو واقع در بخش شاهرود شهرستان خلخال 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه تکمیل و با بهره‌برداری از آن 270 هکتار از اراضی زراعی و باغی پایاب این استخر از آب کشاورزی کافی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان خلخال در زمینه راه در حال احداث خلخال به فیروزآباد نیز بیان داشت: قطعه اول این راه اصلی 32 کیلومتری و به طول 11 کیلومتر در حال آسفالت بوده و قطعات دوم و سوم آن نیز به طول 17 کیلومتر دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبداللهی در پایان سخنان خود اظهار داشت: تلاش می‌شود قبل از آغاز آبگیری سد گیوی بهره‌برداری از این راه که به عنوان راه جایگزین سد گیوی محسوب شده و امکان دسترسی مردم خلخال را با استفاده از این مسیر به راه اردبیل ـ سرچم میسر می‌کند، آغاز شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول