اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

یکی از مهم‌ترین وظایف امروز بسیج مردمی کردن اقتصاد است

خبرگزاری فارس: در کنار سایر ماموریت‌های بسیج، یکی از مهم‌ترین وظایفش مردمی کردن اقتصاد است و باید کمک کنیم تا تولید بیشتر شود و بتوانیم صادرات کنیم و جلوی واردات را بگیریم.

یکی از مهم‌ترین وظایف امروز بسیج مردمی کردن اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 40 سالن فرهنگی ورزشی بسیج و 800 پایگاه مقاومت در استان خراسان رضوی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ما را از دشمن جلو می‌اندازد، اظهار کرد: ما اقتصاد مقاومتی داریم و در مقابل آنها اقتصاد ریاضتی دارند، ما به دنبال ایجاد مزیت‌های جدید و مردمی کردن اقتصاد هستیم، ما دفاع را مردمی کردیم اما اقتصاد را مردمی نکردیم و امروز زمان این است که اقتصاد هم مردمی شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به دخالت دشمنان در اتفاقات سال 88 گفت: شرایط فتنه سال 88 شبیه به جنگ صفین بود با این تفاوت که معاویه زمان در خارج از کشور و از ما دو ر بود و مردم با بصیرت فتنه را جمع کردند.

وی افزود: امروز عمود خیمه نظام در مقابل نظام سلطه ایستاده و دشمن را بیچاره کرده است و ما باید به آن کمک کنیم.

صلاحی ادامه داد: ما باید اتکا به نفت را از بین ببریم و منابع خود را ذخیره کنیم تا زمانی که دشمن دیگر منبعی نداشته باشد و به نفت ما نیازمند شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به کمبود‎های زیر ساختی بسیج در مشهد خاطرنشان کرد: کمیته‎ای در استانداری تشکیل می شود و شرایط لازم برای ایجاد این زیرساخت‎ها را فراهم خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم امکاناتی در شان بسیج و بسیجیان برایشان فراهم کنیم.

وی افزود: نتیجه این ساخت و سازها باید افزایش بصیرت جوانان باشد و باید بسته به نیاز بسیج و جامعه جوان امکانات و زیر ساخت بسازیم و تا زمانی که وقت داریم باید برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم بصیرت‌افزایی کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول