اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

هیچ قدرتی یارای مقابله با بسیج را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان با اشاره به مردمی بودن بسیج و قدرت شکست‌ناپذیر آن، گفت: هیچ قدرتی توان مقابله با این نیروی مردمی را ندارد.

هیچ قدرتی یارای مقابله با بسیج را ندارد

ایرج حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، برنامه‌های پایگاه بسیج شهید کاظمی استانداری را تشریح کرد و اظهار داشت: برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و ورزشی برای کارکنان شاغل در استانداری کردستان و خانواده‌های آنها در این ماه مبارک از سوی این پایگاه در نظر گرفته شده است.

فرمانده پایگاه شهید کاظمی استانداری کردستان افزود: در جلسات مختلفی که در ماه مبارک رمضان و با حضور اعضای شورای فرماندهی تشکیل شده است بر ضرورت گسترش روحیه بسیجی در راستای نهادینه کردن فرهنگ خدمت‌رسانی بیشتر به مردم عزیز استان تاکید شده است.

حسن‌زاده با اشاره به نقش بسیار مهم بسیج در استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج از بدنه مردم تشکیل شده است و بنابراین هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست.

به گفته معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان، بسیجیان در تمام مقاطع حساس نشان داده‌اند که در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب حضور مقتدرانه خواهند داشت.

فرمانده پایگاه بسیج شهید کاظمی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود دیدار با نماینده ولی‌فقیه در منطقه کردستان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات قرآنی، علمی فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌هایی ذکر کرد که در ماه مبارک رمضان توسط این پایگاه انجام خواهد شد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، اعضای شورای فرماندهی در طول ماه مبارک رمضان به صورت روزانه در نمازهای جماعت ادارات مختلف استان نیز شرکت خواهند کرد.

وی در پایان با توصیه به کارکنان دستگاه‌های دولتی سطح استان به منظور حضور پرشور در نمازهای جماعت ادارات، اظهار داشت: تغذیه روحی و پرداختن به امور معنوی بر جسم انسان نیز تاثیر گذاشته و فرد را برای خدمت بیشتر به مردم که رضایت خداوند را در پی دارد آماده‌تر می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول