اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مقاومت ثارالله شیراز:

بسیج ظرفیت مقابله با همه فتنه‌ها را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مقاومت ثارالله شیراز گفت: بسیج ظرفیت و توانمندی مقابله با فتنه و توطئه علیه نظام اسلامی را دارد.

بسیج ظرفیت مقابله با همه فتنه‌ها را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور میرزائیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهاد مردمی بسیج دیگر نهال 33 سال پیش نیست بلکه درخت تنومندی شده که در دل آزادی‌خواهان و مستضعفان جهان ریشه دوانده است.

وی با اشاره به اینکه نام، نشان، لباس و عنوان بسیجی برای خیرخواهان انقلاب مایه امید و موجب یاس و نگرانی بدخواهان انقلاب است، افزود: نصب تابلو و افراشته شدن پرچم بسیج، امنیت و آرامش را در کشور و منطقه برقرار کرده و نوید پیروزی و مقاومت را در دل انقلابیون افزایش داده است.

فرمانده سپاه مقاومت ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: شکل‌گیری حوزه مقاومت در محلات، آرامش را از مزاحمان نوامیس مردم، مخلان امنیت و عاملان ترویج ناهنجاری‌ها سلب کرده است.

میرزائیان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان و روز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) شاهد افتتاح حوزه مقاومت حضرت ابوالفضل‌العباس در شهرک جوادیه وام‌البنین خواهران در بخش ارژن هستیم.

وی ادامه داد: با افتتاح این دو پایگاه مقاومت، آرزوی دیرینه شهرک‌های جوادیه، اکبرآباد، دینکان، معالی‌آباد و بخش ارژن در شهرستان شیراز محقق می‌شود.

فرمانده سپاه مقامت ثارالله شیراز اضافه کرد: اگر دشمن و استکبار جهانی، دشمنی خود را به اسلام، انقلاب و ملت غیور ایران اسلامی افزایش دهد، با گسترش پایگاه‌های مقاومت بسیج وحدت، هوشیاری، انسجام و روحیه دشمن‌ستیزی مردم چند برابر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست بسیج جذبع حداکثری اقشار جامعه در پایگاه‌ها و کانون‌های مقاومت است، گفت: توسعه رده‌های مقاومت بسیج در دستور کار سپاه بوده و در این زمینه مطالبه مقام معظم رهبری در تشکیل این نهاد مردمی محقق می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول