اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خبر داد

وجود 66 پایگاه فعال در حوزه بسیج خواهران سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: 56 پایگاه فعال محلاتی و 10 پایگاه مقاومت دانش‌آموزی در استان سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

وجود 66 پایگاه فعال در حوزه بسیج خواهران سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محسن اکبری شامگاه شنبه در همایش بسیج جامعه زنان استان در رضویه خراسانی‌ها اظهار داشت: در حال حاضر جامعه بسیج خواهران زاهدان چهار حوزه محلاتی و دو حوزه دانش‌آموزی فعال دارد.

وی حضور جامعه زنان در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های مقدس انقلاب، آرمان‌های امام راحل در صحنه‌های اجتماعی تعیین‌کننده و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان افزود: پیامی که این زنان غیور برای جامعه اسلامی بانوان جهان دارد همان پیام زنان صدر اسلام است.

اکبری نقش‌آفرینی زنان ایران را در پیروزی انقلاب (معامله با خدا) عنوان کرد و بیان داشت: زنان مسلمان ایران، فرزندانشان را برای دفاع مقدس آماده کرده و سپس پیکرهای پاک شهیدانشان را با صبر و تحمل پذیرش می‌کردند این شکل دفاع از جنس ایمان و اعتقاد بود.

وی مشارکت و وحدت خواهران سنی و شیعه را در جامعه بسیج زنان استان بی‌نظیر دانست و گفت: آنان که ندانسته فتوا می‌دهند، از اساس تفکر زنان عفیف و غیور ایرانی ناآگاه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان حضور جامعه بسیج زنان را در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن بسیار موثر دانست.

مدیرحوزه علمیه طوبی زاهدان نیز در این همایش با اشاره به نقش خدیجه کبری (س) و زینب (س) اظهار داشت: زنان صدر اسلام فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را به بانوان جهان اسلام آموختند و این الگو به زنان جامعه کنونی در جهان اسلام نیز منتقل شده است.

مولوی دامنی گفت: بسیج نهادی ارزشی، مردمی، مفید و موثر در بنیان خانه و خانواده و جامعه است.

وی افزود: با تلفیق معنویت، معرفت، بصیرت، اخلاص، ایمان، فرهنگ افتخارآمیز بسیجی به دست می‌آید.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب محمد رسول‌الله زاهدان بیان کرد: افتخار می‌کنیم که بالاترین آمار بسیج زنان در سیستان‌وبلوچستان، جامعه خواهران اهل سنت را تشکیل می‌دهد که این مهم مبین آگاهی، بصیرت، معرفت، عصمت، ایمان و اخلاص این قشر از جامعه در قسمت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رفاهی جامعه است.

مولوی دامنی به کارهای مفید و موثر پایگاه بسیج خواهران در لایه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و اشتغال‌زایی، کارآفرینی، ارتقای آگاهی و مهارت‌آموزی را از جمله آن فعالیت‌ها بیان کرد.

وی افزود: تا زمانی که شما زنان مخلص و غیور بسیجی محکم و مقاوم در جامعه وجود داشته باشید، پرچم لا‌اله اله‌الله به زودی در سراسر گیتی به اهتزاز در خواهد آمد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول