اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

روحیه بسیجی در صنعت استان سمنان تزریق شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: روحیه بسیجی باید در صنعت استان سمنان تزریق شود؛ چراکه بسیج یاری‏‌دهنده مدیران است.

روحیه بسیجی در صنعت استان سمنان تزریق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در همایش مدیران صنایع که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: ایثار، اخلاص،‌ پشتیبانی از نظام، اقتصاد، تولید و صنعت، همگی معانی نهفته در کلمه بسیج است.

وی افزود: پایگاه‌های بسیج فقط در سه درصد از کارخانه‌های استان سمنان تشکیل شده است؛ بنابراین مسئولان باید به این امر توجه مضاعف داشته‌ باشند و به توسعه و ایجاد پایگاه‏‌های بسیج در کارخانه‏‌ها و شرکت‏‌های صنعتی توجه بیشتری کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: بسیجیان در خدمت‏گزاری به مردم و مملکت با استقامت ایستاده‌اند؛ بنابراین نگرش مسئولان به بسیج باید دقیق‌تر باشد.

استادحسینی گفت: پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم است و اکنون نیز وضعیت ما با دشمن درگیری عملیاتی در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، مدیریتی و نظامی است و دشمن پنجه در پنجه ما انداخته است.

وی تصریح کرد: امروز ما بزرگ‌ترین قدرت منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم و دشمن را در زمین و هوا منهدم می‌کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: مزیت اقتصادی امروز ایران در منطقه کم نیست، اما ما شبیه یک کوهنورد هستیم؛ ممکن است بعضی مواقع حرکت ما کند شود اما اکنون دشمن در بهمن گیر کرده است و در آینده اقتصادشان متلاطم‏‌تر خواهد شد.

استادحسینی با بیان اینکه دشمن از دو طریق می‌تواند به ما ضربه بزند یکی فرهنگ و دوم اقتصاد خاطرنشان کرد: مردم باید اقتصاد مقاومتی را تمرین کنند و الگوی مصرف را تصحیح کرده و از مصرف‏‌زدگی بپرهیزند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی بدین معناست که از بریز و بپاش‌ها کاسته شود.

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، هدف از برگزاری این جلسه را تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و سرمایه ملی عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‎ترین اهداف این جلسه، توسعه پایگاه‏‌های بسیج در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی و صنعتی است.

عبدالحمید بامری گفت: تولیدات خارجی نباید خریداری شود وظیفه ما در این راستا این است که تولیدات با کیفیتی عالی انجام شود و از ورود تولیدات بی‏‌کیفیت به بازار خودداری شود.

وی بیان داشت: توسعه پایگاه‌های بسیج در کارخانجات بسیار موثر است و در حقیقت توسعه پایگاه‌های بسیج؛ تقویت مدیریت و کمک به کارآمدی آن است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول