اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوهبنان:

خبرنگاران سربازان عرصه جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: بدون شک خبرنگاران از سربازان عرصه جنگ نرم هستند.

خبرنگاران سربازان عرصه جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، هادی میرزایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در انعکاس اخبار و حوادث جامعه نقشی مهم دارند و مسئولان باید با تعامل و همکاری امکان انتقال اخبار را فراهم کنند.

وی از خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه جنگ نرم در بخش خبر و اطلاع‌رسانی نام برد و ابراز داشت: این قشر باید با تلاش در انتشار سریع و جامع اعتماد مردم به رسانه‌های داخلی را تقویت کرده و مانع نفوذ رسانه‌های بیگانه و تهاجم جنگ نرم به افکار عمومی شوند.

میرزایی با بیان اینکه حضور خبرنگارانی مخلص و متعهد یکی از ظرفیت‌های ویژه این شهرستان است، ابراز داشت: فعالیت‌های مؤثر و خستگی‌ناپذیر این قشر تلاشگر جامعه نقش مهم و اساسی در شتاب‌بخشی به روند توسعه شهرستان و ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی جامعه داشته است.

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی کوهبنان نیز در این آیین با تبریک ماه مبارک رمضان و روز خبرنگار گفت: در آستانه شب‌های قدر باید تلاش کنیم تا بتوانیم بهره کافی را از این فرصت ببریم.

حجت‌الاسلام مختاری با استناد به سوره حجرات گفت: اگر یک فاسق خبری را آورد، شما تحقیق کنید چرا که پذیرش بدون تحقیق ممکن است پشیمانی شما را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) در آخرین سال عمر خود فرمود "ممکن است، اخباری بعد از من پخش شود و کسانی به دروغ این خبرها را به من نسبت دهند که جایگاه آنان دوزخ است، پس شما این اخبار را با قرآن و اهل بیت قیاس کنید".

مختاری خبرنگاران را به تحقیق در باره اخبار و رویدادها، صداقت گفتار، رعایت عدل و انصاف و امانت در انتقال اخبار توصیه کرد و افزود: انسان مؤمن باید اهل تحقیق و بررسی باشد و از سطحی‌نگری و زودباوری پرهیز کند.

به گزارش فارس، به همت فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان از خبرنگاران فارس و صدا و سیما در این خطه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول