اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند

خبرگزاری فارس: در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز تعدادی از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان ارشاد اسلامی این استان با آرمان‌های شهیدان در گلزار شهدای مرکز این استان تجدید میثاق کردند.

در این حضور که اعضای خانه مطبوعات استان نیز حضور داشتند، با آرمان‌های شهیدان والامقام و همچنین شهید خبرنگار خداعفو عبدیان که در حادثه هواپیمای سی 130 به درجه رفیع شهادت نائل شد، تجدید میثاق به عمل آمد.

در این مراسم معنوی، امین کمالوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این هفته و روز خبرنگار به همه اهالی مطبوعات در این استان اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه کنونی خبرنگاران در استان کمک به رشد و توسعه در همه بخش‌ها و عرصه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید با همه توانی که داریم به این توسعه و پیشرفت کمک کنیم.

وی با گلایه از برخی که نام هنرمند را نیز یدک می‌کشند و شأن مطبوعات را تا حد برخی موجودات پایین می‌آورند، تصریح کرد: باید انصاف را سرلوحه کارها قرار دهیم و واقعیت‌ها را زیر پا نگذاریم.

کمالوندی افزود: هر روزی که متعلق به هنرمندان در تقویم نگاشته شده در استان ما گرامی داشته می‌شود و مسئولان فرهنگی تا آن جا که توان و قدرت و اعتبارات دارند برای عرصه هنر مایه می‌گذارند.

این مسئول افزود: نباید هنر و هنرمندان را با الفاظ ناشایست خطاب کرده و کارهای انجام شده را نادیده بگیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اکنون بیشتر رشته‌های هنری و فرهنگی ما در این استان جایگاه و انجمن مربوط به خود را دارند و در آخرین کاری که توانستیم انجام دهیم مطبوعات صاحب خانه مطبوعات شد.

وی تصریح کرد: همه در این عرصه باید دست در دست هم به وظایف خود عمل کنیم و با انتقاد منصفانه و سازنده بستر مناسب برای رشد و اعتلای این حوزه در استان خود را فراهم سازیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول