اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

لغزش خبرنگاران بیش از هر قشری خسارت‌آفرین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با بیان اینکه حتی در قشر روحانیت نیز عده‌ای به جامعه خسارت وارد کرده‌اند، گفت: لغزش خبرنگاران بیش از هر قشری خسارت‌بار است و باید از سرنوشت برخی خبرنگاران عبرت‌ گرفت.

لغزش خبرنگاران بیش از هر قشری خسارت‌آفرین است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با وی به مناسبت ایام تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: همه از جمله خبرنگاران باید بتوانیم از برکات و کرامات ماه رمضان برخوردار شده و در حرفه خود به خودسازی بپردازیم.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر قشری در جامعه مسئولیتی بر عهده دارد و در این میان به واسطه دامنه کاری رسانه و مطبوعات وظیفه خبرنگار از همه سنگین‌تر بوده که باید با احتیاط و در چارچوب وظایف قانونی و حرفه‌ای و شرعی انجام وظیفه کند تا این که در این راه با لغزشی مواجه نشود.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با بیان اینکه در قشر روحانیت هستند کسانی که به واسطه این لباس از دایره خدمت و وظیفه خارج می‌شوند، تصریح کرد: اگر خبرنگاری از چارچوب وظایف خود خارج شود ضربه‌ای که به جامعه وارد می‌کند بیش از آن طلبه‌ای است که خلاف قانون و شرع عمل کرده است.

امام جمعه یاسوج افزود: در حرفه خبرنگاری تعداد زیادی آمدند و چند صباحی کار کردند و اکنون از آن‌ها خبری نیست که باید از سرگذشت آن‌ها عبرت گرفت.

وی به ظرافت کار و حرفه خبرنگاری اشاره کرد و افزود: برخی قضایا از ظرافت خاصی برخوردار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به حرفه خبرنگاری اشاره کرد و اگر خبرنگاران این وظیفه را با ظرافت انجام ندهند خود به خود از گردونه خارج می‌شوند.

حسینی به شهادت خبرنگار شهید صارمی توسط طالبان اشاره کرد و گفت: خبرنگاری که وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد خاطره‌اش تا همیشه در اذهان خواهد بود و مردم از چنین خدمت‌گزارانی به نیکی یاد می‌کنند.

این مسئول از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که وظیفه خود را به درستی انجام داده و برای رفع محرومیت در استان همراه با مسئولان و مردم برخی گره‌ها را برطرف کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول