اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نیروی انتظامی قم

خبرنگاران فعال در قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی استان قم در آستانه روز خبرنگار از خبرنگاران فعال در عرصه پوشش اخبار نظامی و انتظامی تقدیر کرد.

خبرنگاران فعال در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده انتظامی استان قم و رؤسای پلیس‌های تخصصی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی تصریح کرد: در روز خبرنگار یاد و نام مردان و زنان حقیقت‌طلب گرامی داشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه هستند گفت: خبرنگاران با فعالیت شبانه‌روزی خود ضمن ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های عمومی، نسبت به تنویر افکار عمومی اهتمام جدی داشته و از حقوق مردم صیانت می‌کنند.

احمد صادقی با اشاره به اینکه جامعه با تلاش و همت خبرنگاران با سرعت در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند افزود: بخشی از اقتدار ناجا مرهون تلاش و مجاهدت خبرنگاران در عرصه پوشش و انعکاس دستاوردها و موفقیت‌های پلیس در بخش‌های مختلف است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: در این مراسم از 26 خبرنگار فعال استان قم تجلیل به عمل می‌آید که از این تعداد 12 خبرنگار که همکاری و تعامل بیشتری با نیروی انتظامی دارند به عنوان خبرنگار نمونه انتخاب شدند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خبرنگاران صدا و سیما، خبرنگاران خبرگزاری‌های مهر، ایرنا، ایسنا و رسا و همچنین تعدادی از خبرنگاران روزنامه‌های محلی و سایت‌های خبری تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم سید جواد اشرفی سرپرست خبرگزاری فارس در استان قم و محمد اخلاقی عکاس خبرگزاری فارس به عنوان خبرنگار نمونه معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول