اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

بیان مشکلات از وظایف ذاتی خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: بیان مسائل و مشکلات مردم به دور از هر گونه حب و بغض و غرض‌ورزی از وظایف ذاتی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

بیان مشکلات از وظایف ذاتی خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این حرفه شناخت کافی و وافی از مسائل پیرامون در جامعه است بنابراین خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: خبرنگاران باید در بیان مشکلات و خواسته‌های جامعه صد درصد جانب بی‌طرفی را گرفته و به دنبال انتقال مسائل و خواسته‌های مردم به مسئولان باشند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: یکی از مأموریت‌های پیامبران و امامان تبلیغ احکام دین مبین اسلام بود بنابراین حرفه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: اگر خبرنگار در کار و فعالیت خود عشق و علاقه داشته باشد مطمئناً فشار کار و مشکلات هرگز نمی‌تواند خبرنگار را از مسیر اصلی‌اش که همان بیان خواسته‌های منطقی است عقب نگه دارد بنابراین فعالیت این قشر فعالیتی قابل تحسین است.

مغیثی به بیان واقعیات جهان با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های معاند غربی اشاره کرد و افزود: امروز تبلیغات رسانه‌ای دشمن به دنبال ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در بین مردم به ویژه نسل جوان است بنابراین رسالت خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و اندیشه رسالتی خطیر و مهم در جامعه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: دشمن با در اختیار داشتن قدرت و ثروت تبلیغاتی و آنتن‌های مجازی و ماهواره‌ای به دنبال گسست افکار و اندیشه نسل جوان در کشورمان است بنابراین یکی از مهم‌ترین وظایفی که امروز اصحاب رسانه بر عهده دارند بصیرت‌افزایی در جامعه با بیان واقعیت‌هاست زیرا القای نشاط و امیدواری به آینده نقش مهمی در خنثی کردن برنامه‌های دشمن دارد.

امام جمعه نهاوند وجود ولایت‌فقیه و رهبری در رأس امور و بهره‌مندی از ظرفیت و پتانسیل بالای مراجع در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان را مهم خواند و گفت: به لطف خدا و وجود رهبری شجاع، زمان‌شناس، باایمان و آگاه به امور زمان، همه برنامه‌ریزی‌های دشمنان که میلیاردها دلار و ساعت‌ها وقت و هزینه برای اجرای آن صرف کرده‌اند با یک پیام و سخنرانی رهبری خنثی می‌شوند که این از قدرت بالای اعتقاد مردم به ولایت و رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این زمینه وظیفه‌ای خطیر دارند زیرا ما در مقابل همه تبلیغات گسترده رسانه‌ای غرب که عناد و دشمنی آنها با ایران اسلامی بر همگان هویدا و مشخص شده است باید رسانه‌های با غیرت اسلامی، باایمان، صادق و هوشیار داشته باشیم تا در مقابل هر برنامه آنها قبل از آن که اجرایی شود قدرت خنثی‌کننده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول