اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

نمایشگاه کتب قرآنی در آبادان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتب قرآنی با حضور مسئولان محلی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان در آبادان افتتاح شد.

نمایشگاه کتب قرآنی در آبادان افتتاح شد

به گزرش خبرگزاری فارس از آبادان، فرهاد پورغراوی علوانی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه کتب قرآنی که با حضور جمعی از مسئولان و مردم علاقمند به فعالیت‌های قرآنی شهرستان افتتاح شد، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه مهمانی خدا اظهار کرد: به همین مناسبت نمایشگاه کتب قرآنی و نرم‌افزار در محل دائمی نمایشگاه شرکت پالایش نفت آبادان واقع در جنب ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان به مدت 15 روز گشایش یافت.

وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: هدف از برپایی نمایشگاه کتب قرآنی انس و الفت بیشتر خانواده‌ها با علوم دینی و قرآنی است که امیدواریم این نمایشگاه نیز چون دوره‌های قبل مورد استقبال خوبی قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: این اداره همواره فعالیت‌های خود را با توجه به نیاز مردم در مقاطع زمانی مختلف برنامه‌ریزی کرده و ارائه خدمات فرهنگی و قرآنی را در اولویت کارهای فرهنگی خود می‌داند.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سعی دارد با ارائه این خدمات، همچون گذشته استمرار و افزایش یابد، گفت: در این نمایشگاه کتاب قرآن کریم، کتب ادعیه، نرم‌افزارهای دینی و قرآنی و ... با تخفیف ویژه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

پورغراوی علوانی در پایان ابراز امیدواری کرد برپایی نمایشگاه قرآن، کتاب و نرم‌افزار در ماه مبارک رمضان بتواند در ایجاد شور و نشاط فرهنگی در این ماه آسمانی مؤثر و در گسترش مفاهیم مذهبی و اشاعه فرهنگ قرآنی تأثیرگذار باشد.

نمایشگاه کتب قرآنی آبادان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول