اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت استان بوشهر:

ساختمان مجهز مدیریت بحران در استان بوشهر ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت ستاد بحران استان بوشهر گفت: به ‌زودی ساختمان مجهز مدیریت بحران استان بوشهر بر اساس استانداردهای ملی و جهانی در این استان ساخته می‎شود.

ساختمان مجهز مدیریت بحران در استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد مرادی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: تملک زمین و آماده‎سازی انجام شده و به‌زودی عملیات اجرایی این ساختمان در شهر بوشهر آغاز می‎شود.

وی تصریح کرد: امسال تجهیزات خوبی در بخش مدیریت بحران به استان بوشهر اختصاص یافته که یکی از این تجهیزات بیمارستان صحرایی استان با بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار است که هم‌اکنون در اختیار هلال احمر است.

مرادی ادامه داد: استان بوشهر از معدود استان‎هایی است که در آن از 90 درصد پروژه‎های در دست اجرا بازدید شده است و با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی استان بوشهر در مقایسه با استان‎های دیگر ویژه است، با جدیت پیگیر اصلاح ضریب فوق‎العاده بدی آب و هوا برای این استان هستیم.

کارشناس مسئول دبیرخانه عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‎های پزشکی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: استان بوشهر در کنار برخورداری از ظرفیت‎های چشمگیر در همه حوزه‎ها، در معرض حوادث و خطرات زیادی نیز قرار دارد که باید پیش از بروز مشکلات تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنیم.

عباس مرشدی افزود: بر همین اساس استان بوشهر به سه منطقه جنوبی، مرکزی و شمالی تقسیم شده است که در مدیریت بحران و در حوزه سلامت کمیته‎هایی تعریف شده است.

وی اظهار داشت: 9 شبکه بهداشت و درمان، هشت بیمارستان تابعه و شش بیمارستان غیر تابعه در استان بوشهر داریم که از آن‌ها بیمارستان‎های نهاجا و نداجا کمترین همکاری را با ما دارند.

مرشدی ادامه داد: این دو بیمارستان هیچ‌گونه همکاری در حوزه سلامت نداشته‎اند و بیشتر بحث‎های نظامی را دنبال می‎کنند، ضمن اینکه تمام سازمان‎ها باید ICS را که بر اساس شاخص‎های مدیریتی، ارزیابی و عملیاتی است رعایت کنند.

وی اضافه کرد: تیم‎های واکنش سریع در حوزه سلامت و تیم‎های بهداشتی در سه رشته بهداشت، درمان و پشتیبانی در استان بوشهر تشکیل شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول