اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

پاسخ جسارت دشمن جواب دندان‌شکن ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان اگر بخواهند کوچکترین جسارتی به کشورمان بکنند با جواب دندان‌شکن ملت ولایی مواجه خواهند شد.

پاسخ جسارت دشمن جواب دندان‌شکن ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان استان با اشاره به اینکه ایثار و از خودگذشتگی اسلام را زنده نگه داشته است، افزود: پیامبر گرامی اسلامی در مقابل کفار ایستادگی کرده و در این راه بسیاری از بهترین یاران خود را تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین نیز در طول دوران امامت خود با ایثار و از خودگذشتگی در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند، افزود: امام حسن (ع) با صلح خود و امام حسین (ع) با تقدیم جان و اهل بیت خود اسلام را زنده نگه داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان رشادت‌های حضرت زینب (س) برای دین اسلام گفت: زنان زنجانی نیز با الگو‌گیری از حضرت زینب (س) جزو نخستین زنان در کشورمان بودند که علیه طاغوت به پا خواستند.

وی با بیان اینکه برای حفظ دین اسلام ایثار و از خودگذشتگی‌های زیادی صورت گرفته است، افزود: درخت اسلام همیشه با خون رشد کرده و به حیات خود ادامه داده است.

سردار کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز پس از پیروزی با توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان مواجه شده‌ است، افزود: دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب با انواع توطئه‌ها تلاش کردند به نظام و انقلاب ضربه زده و آنرا با شکست مواجه کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن نظام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، افزود: دشمنان تا به دندان مسلح در هشت سال دفاع مقدس دست به هر اقدامی زدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس ملت ایران 200 هزار شهید و 500 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: به برکت ایثار همین مردان و زنان بود که دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و شکست خورد.

وی با بیان اینکه امروز نیز دشمنان دست به هر اقدامی می‌زنند تا به خواسته‌های شوم خود برسند، تصریح کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب و در راس آن امریکای جهانخوار تلاش دارند تا با تهاجم فرهنگی به خواسته‌های خود برسند.

سردار کرمی از بین بردن روحیه جهاد و شهادت را از جمله توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن تلاش دارد تا با از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت به خواسته شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به راه ادامه می‌دهد، افزود: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فتنه 88 گفت: ملت ایران در فتنه 88 با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه‌ای را که کم از تهاجم دشمنان نبود را خنثی کردند.

وی افزود: در فتنه 88 ملت با بصیرت و عاشورای ایران اسلامی با حضور در صحنه خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیدند.

سردار کرمی در ادامه به ترور بزرگان و دانشمندان کشورمان توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان در این توطئه نیز با شکست مواجه شدند، چرا که جوانان ایران اسلامی با به دست گرفتن کارها دشمنان را در این توطئه نیز ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه به برکت ایستادگی ملت، انقلاب اسلامی جهان را فراگرفته است، گفت: امروز ملت‌های بیدار جهان با بهره‌‌جویی از انقلاب ما به پا خواسته‌اند و در مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به شکست آمریکا و اسرائیل در جنگ‌های 22 و 33 روزه اشاره کرد و گفت: در جنگ 33 روزه پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان اگر بخواهند کوچکترین جسارتی بکنند با جواب دندان‌شکن ملت مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول