اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهرکرد:

بسیجیان در فتنه 88 دشمن‌شناس بودند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهرکرد گفت: بسیجیان در فتنه 88 دشمن‌شناس بودند و با پیروی از رهنمودهای ولی‌فقیه در مهار این فتنه نقش مهمی ایفا کردند.

بسیجیان در فتنه 88 دشمن‌شناس بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره آموزشی دبیر حلقه صالحین در دبیرستان نمونه پژوهش شهرکرد اظهار داشت: ولایت نعمت بزرگی است که خداوند به ملت مسلمان ایران عطا کرده و باید به پاس این نعمت شاکر خداوند بود.

وی افزود: ولایت فقیه یکی از اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است که در واقع این نظام بر پایه توکل به خدا و اتکا به همین اصل به پیروزی رسید که این امر نشان از اهمیت والای آن دارد.

بسیج بر ضرورت تبیین و تشریح نقش ولایت در جامعه تاکید کرد و گفت: جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی باید بیش از پیش با نقش رهبری و ولایت فقیه آشنا شوند و حضور الهی و پربرکت آن را در عرصه‌های مختلف کشور درک کنند.

وی ادامه داد: طرح ولایت و حلقه‌های صالحین یکی از عرصه‌هایی است که جوانان در آن می‌توانند با ولایت به طور عمیق آشنا شوند و در آن آمادگی لازم را برای ترویج و تعمیق این فرهنگ در جامعه به دست آورند.

استادیار طرح شجره طیبه صالحین با اشاره به نقش و اهمیت ولایت در مبانی دینی و اعتقادی اسلام، اظهار داشت: ولایت، از جایگاه بلند اعتقادی و محتوای عمیق ارزشی برخوردار است و از ذخایر و گنجینه‏های نهفته درون عالم حکایت می‏کند.

بسیج بیان داشت: مادامی که مردم به قرآن کریم تمسک جویند و پیوند عمیق خود را با رهبری تقویت کنند این نظام و مردم از سوی دشمن آسیبی نمی‌بینند.

وی، برگزاری طرح حلقه‌های صالحین را گام مهمی در راستای بصیرت‌افزایی جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: این دوره آموزشی فرصت مناسبی است تا دانش‎آموزان دانسته‌ها و توانمندی‌های معنوی خود را با توانمندی‌های علمی و فنی پیوند بزنند و در جهت نظم‌بخشی به برنامه‌های بسیج گام مهمی بردارند.

بسیج با بیان اینکه بسیجیان در فتنه 88 دشمن‌شناس بودند، گفت: برگزاری همین دوره‌های آموزشی در قالب دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی بسیجیان را به افراد آگاه و بابصیرت تبدیل کرده به گونه‌ای که در حفظ نظام نقش مهمی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول