اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

انقلاب در برابر فتنه‌ها با درایت مقام معظم رهبری ایستادگی کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری ایستادگی کرده است.

انقلاب در برابر فتنه‌ها با درایت مقام معظم رهبری ایستادگی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این دشمنان به ایران به عنوان یک کشور عقب مانده نگاه کرده و آن را به عنوان کشوری که می‌تواند در برابر آنها مقابله کند، محسوب نمی‌کردند، افزود: در حال حاضر ایران به عنوان کشوری که به علوم مختلف دست یافته و پیشرفت‌های بسیاری کرده است و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند، شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تحریم‌های دشمنان به منظور ضربه زدن به نظام و انقلاب افزود: با اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال تحریم از سوی دشمنان به نظر خود آنها بسیار هوشمندانه بوده و فشار مضاعفی را به کشور وارد می‌کند، افزود: تا کنون با همکاری و هماهنگی‌هایی که در کشور وجود دارد، در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی شده است.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور اضافه کرد: پس از اجرای این قانون مصرف بنزین در کشور تا حد زیادی کاهش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات دشمنان در زمینه ترویج استفاده از مواد مخدر در کشور و ضربه زدن به نظام و انقلاب از این طریق افزود: واردات مواد مخدر و تولید آن جنگ تمام عیار دشمن علیه کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر انجام اقدامات جدی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با ترویج استفاده آن در جامعه اضافه کرد: باید به صورت جدی با مواد مخدر مبارزه شود، در صورتی که ما هنوز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب به طور کامل نمی‌دانیم که فرد معتاد مریض است یا مجرم است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول