اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

مردم پیروز فتنه 18 تیر بودند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: هم در فتنه 18 تیر و هم در سال 88 این مردم بودند که پیروز میدان شدند.

مردم پیروز فتنه 18 تیر بودند

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن سالروز حادثه 18 تیر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی اسلامی و دینی نظام سلطه را به چالش کشیده و الگویی را مطرح کرده که دلخواه غرب و استکبار نیست.

وی ادامه داد: نظام سلطه به دنبال سیطره بر تمام دنیا است و می‌خواهد به هر وسیله‌ای به سرنوشت کشورها تسلط پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم افزود: در واقع نظام سلطه بیش از هر چیز به دنبال جهانی‌سازی فرهنگ، اقتصاد، سیاست و تمام شئونات زندگی مردم جهان به روشی است که منافع خود را با آن بتواند تامین کند.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه دشمنان ما با یک مانع بزرگ مواجه هستند که آن هم اسلام و حاکمیت دینی است که مانع تحقق بسیاری از خواسته‌های آنها می‌شود.

ملاحسنی ابراز داشت: در دنیای امروز جمهوری اسلامی پرچمدار عدالت، آزادی و مبارزه با استکبار بوده و مهم‌ترین مانع تحقق نقشه‌های دشمنان محسوب می‌شود از این رو صدمه وارد کردن به این انقلاب از اولویت‌های نظام سلطه است.

وی اضافه کرد: این صدمه وارد کردن از ابتدای انقلاب مورد توجه دشمنان قرار گرفت و آنها در این راه تمام ابزارهای خود از جمله ابزارهایی مانند جاسوسی، کودتا، جنگ و تهاجم فرهنگی را استفاده کردند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: در این زمینه طبیعی است که دشمنان از مزدوران و عوامل داخلی خود نیز برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند.

وی ادامه داد: واقعه 18 تیر توسط سران استکبار طراحی شده بود و مزدوران داخلی بر اساس این طراحی‌ها حرکت می‌کردند.

ملاحسنی با اشاره به ریشه‌های وقوع این حادثه در دانشگاه اظهار کرد: جوانان تحریک‌پذیر هستند و زود وارد مقوله‌های احساسی می‌شوند، از این رو فضای دانشگاه همواره برای اجرای چنین برنامه‌هایی مدنظر دشمن است.

وی خاطر نشان کرد: پیوند مستقیم میان نظام سلطه و مزدوران که انواع جریانات سیاسی و اجتماعی را شامل می‌شود، همواره موجب تعمیق فتنه‌های سیاسی و اجتماعی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه مزدوران داخلی در هر دوره‌ای افراد مختلفی را تشکیل می‌دهند گفت: به عنوان مثال گاهی عده‌ای از سر قدرت‌طلبی وارد این میدان‌ها می‌شوند و یا اینکه دنیادوستی برخی خواص آنان را در این دام‌ها گرفتار می‌کند.

وی افزود: البته در هر دوره‌ای هم عده‌ای بازی دیگر شخصیت‌ها را خورده و به خاطر اعتماد بیش از اندازه به عده‌ای که قصد سوءاستفاده از آنان را دارند، در پازل دشمن نقش ایفا می‌کنند.

ملاحسنی ادامه داد: در این حادثه نیز نیت اصلی صحنه‌گردانان از دید دانشجویان دور بود و به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که دشمن انجام داده بود، این دانشجویان تنها به جنبه احساسی اتفاقات تکیه می‌کردند.

وی با اشاره به درس‌هایی که این حادثه برای امروز ما دارد گفت: برای تبیین این طور موضوعات باید تمام جوانبی که موجب ایجاد آن شده را در نظر بگیریم و عوامل ایجاد آن را به خوبی تحلیل کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به اینکه تکلیف نظام سلطه در دشمنی با ملت ایران مشخص است اظهار داشت: در طیف داخلی هم افراد مشخصی وجود دارند که تنها به منافع حزب و گروه خود فکر می‌کنند.

وی ابراز داشت: مهم این است که در رأس نظام رهبر هوشیاری حضور دارند که می‌توانند هر بحرانی را مدیریت کنند.

ملاحسنی افزود: در این دو فتنه آنچه فائق آمد خواست ملت و تدابیر مقام معظم رهبری بود و در همه موضوعات اثرات پیوند رهبری و مردم دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: 23 تیر مردم برای دفاع از رهبری به میان آمده، ترفندهای دشمن را خنثی کردند و این همان مردمی هستند که در تمام عرصه‌های مورد نیاز نظام، حضور دارند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول