اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان:

دشمن در فتنه 88 تمام مهره‏‌های خود را وارد میدان مبارزه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن در فتنه 88 تمام مهره‏‌های خود را وارد میدان مبارزه کرد ولی شکست خورد.

دشمن در فتنه 88 تمام مهره‏‌های خود را وارد میدان مبارزه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی استادحسینی ظهر امروز در دیدار با شماری از مسئولان شاهرود اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 تمام مهره‏‌های خود را وارد میدان مبارزه کرد و همه توان خود را به کار بست تا نظام را متلاشی کند اما نتوانست و با حضور به موقع مردم با بصیرت و بسیج مردمی شکست سنگینی خورد، همانطور که در قضیه حزب‌الله و حماس شکست خورد.

وی گفت: نتانیاهو هم در جلسه راهبردی آمریکا اذعان کرد که ایران را نمی‏‌توان شکست داد چراکه او می‏‌داند خط مقدم ایران حزب‌الله لبنان و حماس هستند و او خوب فهمید ولی عده‏‌ای در داخل متوجه نشدند.

استادحسینی ادامه داد: در این جلسه بود که نتانیاهو پیشنهاد کرد باید فساد را در ایران گسترش داده و از این طریق زمینه نابودی جمهوری اسلامی را فراهم آوریم.

وی با اشاره به برخورداری ملت ما از نعمت الهی عاشورا و فاطمیه تصریح کرد: نعمت الهی عاشورا، محرم و فاطمیه و ماه مبارک رمضان و عشق مردم به ائمه نگذاشته تا تلاش دشمنان به ثمر رسیده و آنان موفق شوند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان افزود: دشمن در پشت بام‏‌های منازل ما نفوذ کرده است و برخی همچنان غافل هستیم.

استادحسینی تأکید کرد: دشمنان می‏‌خواهند با الگوبرداری از واقعه اندلس با ترویج بی‏‌بند و باری و آزادی‏‌های بی‏‌قید و شرط و تسخیر فکر و ذهن جوانان مسلمان یک کشور اسلامی را به یک کشور مسیحی و لائیک تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما نبردی اعتقادی است، گفت: دشمنان فکر و ذهن جوانان ما را هدف قرار داده‏‌اند و با ترویج گناه می‏‌خواهند قبح آن را شکسته و جامعه را دچار آسیب کنند.

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان افزود: دشمن میلیاردها دلار را برای شبهه‏‌افکنی خرج می‏‌کند اما ما باید با امکانات کم تلاش کنیم لکن دشمن همچنان در حال خدعه و نیرنگ است.

استادحسینی با بیان اینکه حلقه‏‌های صالحین باید در مساجد تشکیل شود، گفت: مسجد و بسیج دو رکن مهم در حفظ انقلاب اسلامی و سد دفاعی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

وی افزود: وقتی اراده و توکل باشد بودجه و امکانات خودبه‌خود درست می‏‌شوند لذا باید تلاش کنیم در جهت تحقق حلقه‏‌های صالحین کمک بگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه قم نیز گفت: طبق فرموده امام راحل، جنگ تمام نشده است و ما پشیمان از جنگ نیستیم؛ بدانید که این انقلاب ما به همه دنیا صادر شده است و ما امروز معنی این حرف را در بیداری اسلامی کشورهای دیگر می‏‌بینیم.

حجت‏‌الاسلام نجف دیانی ضمن بیان خاطراتی از شهدا با اشاره به نقش پررنگ مادران گرانقدر شهدا، اظهار داشت: خداوند آرامشی در قلب این مادران نهاده بود که وقتی خبر شهادت فرزندشان می‏‌رسید، به سجده می‏‌رفتند و می‏‌گفتند، خدا کند بچه‌های ما طوری شهید شده باشند که ما پیش حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) خجالت‌زده و شرمنده نباشیم و آنان بچه‏‌های خود را فدای اسلام و امام حسین(ع) و خدا می‏‌کردند.

عضو ستاد سیره شهدای استان قم تصریح کرد: باید مانند شهدا طوری بود که در خط ولایت باشیم و بین امر رهبر و امام امت و زندگی دنیایی و متعلقات آن، پیرو امام خویش باشیم و امر او را انتخاب کنیم.

حجت‏‌الاسلام دیانی افزود: منتظر واقعی امام زمان (عج)، منتظریست که جهاد می‏‌کند و جهاد و شهید شدن در راه خدا انسان‏‌ساز است. 

انتهای پیام/ز10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول