اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نماینده ولی‏‌فقیه در تیپ پیاده قائم:

یاوران واقعی امام زمان(عج) از هر فتنه‌ای در امان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نماینده ولی‌فقیه در تیپ پیاده قائم (عج) گفت: اگر ما از یاوران واقعی و دوست‏داران حقیقی و شیعیان واقعی امام زمان (عج) باشیم، قطعاً هر بلا و فتنه‏‌ای از ما دور خواهد شد.

یاوران واقعی امام زمان(عج) از هر فتنه‌ای در امان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدابوالفضل راسخی‌ در مراسم بزرگداشت سالروز کودتای نافرجام نوژه اظهار داشت: این عملیات قرار بود توسط سازمان "نقاب" با هدف براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

وی افزود: منافقان کوردل می‌خواستند با انجام این عملیات منزل امام بزرگوار در جماران، صدا و سیما و فرودگاه را تصرف کنند.

راسخی ادامه داد: دشمنان نظام نتوانستند به این هدف شوم خود برسند و این خود یکی از معجزات حق تعالی نسبت به نظام ما بوده است.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در تیپ پیاده قائم (عج) با اشاره به حجم زیاد مشکلات و فتنه‌هایی که توسط دشمنان داخلی و خارجی بر سر راه نظام جمهوری اسلامی به وجود آمده است، عنوان کرد: نگهداری این نظام و پشتیبانی از این انقلاب توسط حضرت مهدی (عج) صورت می‌گیرد.

راسخی به حدیثی از امام زمان (عج) اشاره کرد که فرمودند " خود من بلا و فتنه‌ها را دور می‌کنم" و اظهار داشت: حضرت برای دو دسته این امر را انجام می‌دهند که یکی طرفداران واقعی و پیروان حقیقی حضرت و دیگری شیعیان آن حضرت هستند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول