اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت خبر داد

استمرار تذکر زبانی در شهرهای منتخب گیلان

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت از استمرار تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر در شهرهای رودسر، لنگرود، فومن، صومعه‌سرا و بخشی از شهر رشت خبر داد.

استمرار تذکر زبانی در شهرهای منتخب گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده عصر شنبه در رزمایش تذکر زبانی شهرهای منتخب گیلان در پارک قدس این شهر با تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر از اهداف رزمایش مذکور است.

وی به تقدیم 250 هزار شهید از ابتدای انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و افزود: مردم ایران هزینه‌های بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی تاکنون پرداخته‌اند.

شفیعی‌زاده مبنای انقلاب اسلامی را حاکم شدن دین در جامعه خواند و تصریح کرد: جامعه اسلامی اکنون وضعیت مطلوبی ندارد و خانواده شهدا، جانبازان و ... وضعیت فرهنگی موجود در کشور را نمی‌پسندند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به تحمل مشکلات بسیار مردم در طول انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب و خون شهدا تلاش بسیاری کرده‌اند.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت سواحل و مناطق گردشگری گیلان شد و بیان کرد: احیای امر به معروف در شهرهای رودسر، لنگرود، فومن، صومعه‌سرا، رودبار و بخشی از شهر رشت با تذکر زبانی آغاز شده است.

شفیعی‌زاده با تاکید بر استمرار تذکر زبانی در شهرهای مذکور بیان کرد: سال گذشته تذکر زبانی در شهرهای فومن و لنگرود انجام شده بود و مردم استقبال بسیاری از این طرح کردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان استقبال جوانان، نوجوانان و مسافران از اجرای طرح تذکر زبانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دغدغه مردم و دوستداران انقلاب اسلامی است.

وی اجرای تذکر زبانی را در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نامید و اذعان کرد: تذکر زبانی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

شفیعی‌زاده وجود هزاران سایت و شبکه‌های ماهواره‌ای را جنگ نرم دشمن بین خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: تذکر زبانی یکی از برنامه‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

امام جمعه موقت رشت با تاکید بر تذکر زبانی نسبت به ایجاد کنندگان ناهنجاری‌ها در جامعه بیان کرد: مسائل فرهنگی زمان‌بر است و تذکر زبانی باید با صبر و حوصله انجام شود.

وی با اشاره به حمایت جدی مسئولان در اجرای طرح تذکر زبانی خاطرنشان کرد: مسئولان در تمام اداره‌ها و نهادها از امر به معروف و نهی از منکر استقبال می‌کنند.

شفیعی‌زاده بیان کرد: امر به معروف را باید از خود آغاز کنیم و نسبت به ارزش‌های اسلامی پایبند باشیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه بعضی از رفتارها در خیابان‌های شهر رشت زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: اصناف و سازمان‌های نظارتی وارد عرصه شدند و باید از آنها حمایت شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول