اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار امر به معروف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

فرهنگ‌سازی مهم‌ترین راهکار امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی در کارگاه آموزشی آمرین به معروف و ناهیان از منکر در شهرکرد، اظهار داشت: ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی توسط بسیجیان مهم‌ترین هدف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی 100 نفر از خواهران و برادران بسیجی از اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حوزه‌های محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج در قالب گروه‌ها و تیم‌ها حضور دارند.

مرادی از حضور اساتیدی همچون دکتر احمدرضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید، حجت‌الاسلام البرز رئیسی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان و حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس ستاد قضایی نیروهای مسلح در کلاس‌های کارگاه آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و گفت: روش‌های علمی و شیوه‌های خاص امر به معروف و نهی از منکر در قالب سه کلاس و با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این کارگاه به بسیجیان آموزش داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد بیان کرد: دشمن نقشه‌های فراوانی را طراحی می‌کند تا جوانان را از مسیر الهی و عبادی جدا سازد، اما به لطف خدا در محافل و مجالس مذهبی جوانان حضوری فعال دارند.

وی بر لزوم توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد و گفت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید تعارفات کنار گذاشته شود و با درک واقعیات جامعه و شناخت مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیای این دو فریضه بزرگ دین مبین اسلام همت و تلاش مضاعف داشت.

مرادی فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین راهکار احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: انجام اقدامات فرهنگی و افزایش بینش و بصیرت افراد جامعه در خصوص پرهیز از گناه و اجرای واجبات دین مهم‌ترین راهکار است و تا آنجا که می‌شود باید از برخورد فیزیکی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول