اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد امر به معروف صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری رزمایش لسانی «امر به معروف» در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا از برگزاری رزمایش لسانی «امر به معروف» با همکاری 100 نیروی بسیجی در 14 مرداد جاری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری رزمایش لسانی «امر به معروف» در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جمع اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در دفتر امام جمعه صومعه‌سرا ماه رمضان را مبارک و با فضیلت خواند و اظهار کرد: افراد در این ماه باید بیشتر مراقب اعمال و رفتار خود باشند.

وی توجه به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از ضروریات ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از گذشته تاکنون به تمام مردم در اعصار مختلف سفارش شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا با تاکید بر لزوم پایداری و استحکام جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اذعان کرد: امر به معروف با فرهنگ‌سازی درست و به جا باید در جامعه کنونی نهادینه شود.

وی با بیان اینکه جایگاه امر به معروف در جامعه امروز دچار لغزش و بحران شده است افزود: تاکنون فریضه امر به معروف و نهی از منکر به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.

مهدوی‌نیا با اشاره به همگانی بودن فضای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: اجرای امر به معروف یک وظیفه اساسی و خطیر در راستای جلوگیری از ورود فرهنگ و عقیده بیگانه در جوامع اسلامی است.

وی با تصریح بر اینکه بلاهای آسمانی مختص جوامع غافل از جایگاه و شأن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است متذکر شد: مؤمنان غافل در جوامع اسلامی نیز مشمول این بلاها و عذاب‌های الهی می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا با اشاره به هفته احیای امر به معروف در این شهرستان اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های مدون زیادی جدول‌بندی شده که با همکاری مردم، نیروهای داوطلب بسیجی و مسئولان مربوطه انجام می‌شود.

به گفته وی، در هفته امر به معروف در صومعه‌سرا بالغ بر 16 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های مدون هزینه می‌شود.

مهدونیا از کسب رتبه نخست استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: مستندسازی از برنامه‌ها، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وسیع و جمع‌بندی برنامه‌های اجرایی از مهم‌ترین دلایل این برتری بوده است.

وی با اشاره به وظایف رسانه‌ها در هفته امر به معروف و نهی از منکر ابراز کرد: رسانه‌ها در راستای ارتقای فضای امر به معروف و نهی از منکر به شایستگی و در ابعاد وسیعی اطلاع‌رسانی کنند.

مهدوی‌نیا از برگزاری رزمایش لسانی «امر به معروف» در پنج شهرستان گیلان خبر داد و افزود: صومعه‌سرا نیز یکی از این شهرستان‌های برگزار کننده رزمایش لسانی مذکور به شمار می‌رود.

به گفته وی رزمایش لسانی «امر به معروف » صومعه‌سرا روز شنبه 14 مرداد جاری رأس ساعت 16:30 دقیقه از مصلای جعفری این شهرستان همزمان با چهار منطقه گیلان آغاز می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر صومعه‌سرا با بیان اینکه اجرای رزمایش مذکور یک حرکت خوب فرهنگی و مذهبی است خاطر نشان کرد: بالغ بر 100 نیروی بسیجی از خواهران و برادران در اجرای این طرح همکاری دارند.

در پایان این جلسه از مسئولان چهار اداره و یک دانشگاه صومعه‌سرا در راستای انجام شایسته و مستند طرح امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول