اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای امر به معروف:

تذکر زبانی با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تذکر زبانی را هدف اصلی این ستاد دانست و گفت: تذکر زبانی با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.

تذکر زبانی با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش مسئولان و دبیران ستاد احیا که به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز برگزار شد اظهار کرد: افکار عمومی و تمام مردم باید در امر به معروف و نهی از منکر وارد صحنه شوند و به همدیگر تذکر دهند.

وی، هدف اصلی ستاد احیا را نهادینه کردن تذکر زبانی عنوان کرد و افزود: نهادینه شدن تذکر زبانی نیازمند بسترسازی است تا مردم به آن توجه داشته باشند.

صادق‌زاده بر آموزش شیوه انجام امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: گام‌های بلندی در بیشتر استان‌ها در زمینه آموزش برداشته شده است.

معاون اداره‌ها و کارخانه‌های ستاد احیا، شیوه تذکر دادن و مخاطب‌شناسی را موثر دانست و تصریح کرد: تبلیغات در امر به معروف و نهی از منکر باید به طور صحیح انجام شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در امر به معروف و نهی از منکر تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: تمام مردم باید تذکر زبانی را انجام دهند.

صادق‌زاده به شناسایی معروف و منکر در کارخانه‌ها، اداره‌ها و نهادها اشاره کرد و بیان داشت: با شناسایی معروف‌ها و منکرها می‌توانیم معروف‌ها را افزایش داده و منکرها در مکان‌های مختلف را کاهش دهیم.

این مسئول، بهترین روش گسترش امر به معروف و نهی از منکر را از طریق آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب عزت کشور است و این امر با فرهنگ‌سازی محقق می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان نیز در همایش مسئولان و دبیران ستاد احیا که به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز برگزار شد گفت: آموزش 50 هزار نفر در امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری در گیلان پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده بر تبلیغات محیطی برای تمام اداره‌ها به‌ویژه اداره‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تربیت مربی امر به معروف و نهی از منکر در استان ادامه می‌یابد، تصریح کرد: امسال همایش علمی امر به معروف با همکاری سازمان‌های فرهنگی در گیلان برگزار می‌شود.

شفیعی‌زاده به فعالیت شورای امر به معروف در اتحادیه‌های فعال گیلان اشاره کرد و بیان داشت: شورای امر به معروف سازمان‌های مردم‌نهاد در گیلان تشکیل می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به تشکیل گروه‌های تذکر زبانی سه نفری در اصناف، خاطرنشان کرد: شورای امر به معروف در اداره‌های شهرستان‌ها تشکیل شده است.

به گفته وی، امسال 700 نقطه از مکان‌های مختلف مانند پیشخوان‌های دولتی، مهد کودک‌های سطح شهر رشت، درمانگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها، بیمارستان‌های خصوصی و آژانس‌های گردشگری در گیلان بازرسی می‌شود.

شفیعی‌زاده به 44 بازرس در امر عفاف و حجاب در رشت اشاره کرد و یادآور شد: 10 بازرس عفاف و حجاب در هر شهرستان فعالیت می‌کنند.

مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تجلیل از نخبگان و مسئولان عفاف و حجاب و مدیران استان که تلاش بیشتری در امر عفاف و حجاب دارند، را از جمله برنامه‌های ستاد احیای گیلان در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: امسال تذکر زبانی در شش شهرستان به صورت گسترده انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول