اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار تاکید کرد

لزوم اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار بر لزوم اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

لزوم اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم شهر قیدار اظهار کرد: درآمد حلال و لزوم توجه به این مسئله از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گرفته و در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآنی نازل شده در زمینه اهمیت و ضرورت پرداخت زکات در جامعه افزود: پرداخت زکات و اهمیت آن در جامعه همواره مورد تاکید ائمه معصومان (ع) بوده است.

امام جمعه قیدار در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر نسبت به منشا درآمد حلال اضافه کرد: باید به حق‌الناس و حق خدا از اموال و ثروت مورد درآمد توجه بیشتری وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بهترین محل خرج درآمدها پرداخت خمس و زکات در راستای رسیدگی به نیازهای مستمندان و فقرا و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در مناطق محروم است، افزود: این امر موجب فقرزدایی در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی در ادامه با اشاره به عملی کردن موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرای درست این موضوع را در برخورد با افرادی که در ماه رمضان اقدام به روزه‌خواری می‌کنند را مورد تاکید قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه افراد روزه‌خوار در سطح شهر حریم این ماه مبارک را رعایت نمی‌کنند، اضافه کرد: باید با روش‌های مناسب اقدام به امر به معروف و نهی از منکر با این افراد شود.

امام جمعه قیدار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آموزش مهارت‌های فنی به نوجوانان و جوانان، ایجاد فرصت‌های شغلی برای دارندگان گواهی مهارت در سطح شهرستان و ارتقا آموزشی مهارت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به نوجوانان و جوانان از جمله مسائل مهمی است که باید توجه مسئولان شهرستان قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول