اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

رسانه‌ها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتستان گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در راستای گسترش ارزش‌ها، با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند.

رسانه‌ها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان احمد عالی سه‌شنبه ‌شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی از اهداف و برنامه‌های مهمی است که مسئولان و دولتمردان دارند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان با ریاست امام جمعه برازجان تشکیل شده و از بدو فعالیت این ستاد شاهد برگزاری پنج جلسه در قالب سه جلسه شهرستانی و دو جلسه استانی بوده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌ریزی به منظور فعالیت هر چه بهتر و دقیق‌تر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان هدف اساسی است که در تمامی جلسات دنبال می‌کنیم.

عالی بیان داشت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان یکی از برنامه‌های این ستاد است که دستورالعمل آن را به تمامی دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم و به موجب آن تمامی مدیران موظف به تشکیل این شورا در مجموعه خود هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان عنوان کرد: در قالب فعالیت‌های این شوراها به طور ماهانه شاهد برگزاری جلسات به منظور بررسی و شناسایی منکرات و محرماتی خواهیم بود که این شوراها شناسایی و گزارش‌های خود را به ستاد شهرستان ارائه کرده‌اند.

این مسئول تذکر لسانی را اولویت اصلی این ستاد دانست و عنوان کرد: اولویت اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است و با بهره‌گیری از این شیوه به مقابله با منکرات می‌پردازیم.

وی ادامه داد: شهرستان دشتستان از پتانسیل و توان بالایی در زمینه تذکر لسانی برخوردار است و بیش از 20 درصد بسیجیان فعال استان و افزون بر یک سوم جانبازان و ایثارگران استان اهل این شهرستان هستند و با کمک ایشان طرح تذکر لسانی را در سطوح مختلف اجتماعی اجرایی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان تصریح کرد: به منظور توسعه طرح تذکر لسانی، تشکیل این گروه‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای ایشان در دستور کار ما قرار دارد.

عالی گفت: تریبون‌های نماز جمعه یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی کشور هستند و از ائمه جمعه شهرستان می‌خواهیم در خطبه‌های نماز جمعه زمینه ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را هموار کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان تاکید کرد: اجرای تبلیغات افزایشی پلکانی با همکاری ادارات به ویژه شهرداری‌ها و همزمان با آغاز سال تحصیلی در آموزش و پرورش از برنامه‌های مهم این ستاد قلمداد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها از مهم‌ترین ابزارهای اجتماعی هستند اذعان داشت: از رسانه‌های فعال در شهرستان دشتستان می‌خواهیم با فعالیت در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه گسترش این فریضه مهم الهی گام بردارند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول