اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

215 ایستگاه تلویزیونی در خراسان‌شمالی فعال است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: 215 ایستگاه تلویزیونی در سطح استان فعال است.

215 ایستگاه تلویزیونی در خراسان‌شمالی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش در آیین بهره‌برداری رسمی از دو شبکه دیجیتال پویا و ورزش با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته همکاران صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: افزایش پوشش شبکه‌های سراسری در استان باید به عنوان یک اولویت در دستور کار رسانه قرار گیرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از این فرستنده افزود: صدا و سیما ظرفیت شبکه‌های دیجیتال برای مردم نقاط مختلف استان فراهم کند.

مدیر فرستنده‌های تلویزیونی و اف‌ام مرکز صدا و سیمای خراسان‌شمالی نیز در این آیین گفت: در راستای افزایش تعداد شبکه‌های  جدید صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از طریق گیرنده‌های دیجیتال در این استان شبکه‌های تلویزیونی ورزش و پویا راه‌اندازی شد.

اسماعیل علی‌آبادی اظهار کرد: با افزایش این شبکه‌های تلویزیونی در حال حاضر 18 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی از طریق گیرنده‌های دیجیتال در استان قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این شبکه‌ها 51 درصد جمعیت استان در شهرهای بجنورد، شیروان و آشخانه می‌توانند این شبکه‌ها را دریافت کنند.

مدیر فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز خرسان‌شمالی اظهار کرد: تاکنون شبکه‌های 2،3،4،1، تهران، خبر، آموزش، قرآن، پرس تی وی، آی فیلم، مستند، شما، بازار، العالم، نمایش، خراسان‌شمالی دریافت می‌شد که با افزایش شبکه‌های پویا و ورزش در حال حاضر 18 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی از طریق گیرنده‌های دیجیتال دریافت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک و خرید حق پخش این بازی‌ها از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی عنوان کرد بزودی مشکل کد شدن تصاویر شبکه ورزش در استان که در حال حاضر اکثر مراکز استان‌ها با آن مواجه هستند، برطرف خواهد شد.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: تنظیم مجدد دستگاه‌های دیجیتال برای دریافت شبکه‌های جدید دیجیتال ضروری است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول