اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

دریافت 16 کانال شبکه دیجیتال در قاین

خبرگزاری فارس:‌ مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: از امروز 16 کانال از شبکه دیجیتال در شهرستان قاین قابل دریافت است.

دریافت 16 کانال شبکه دیجیتال در قاین

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری قاینات، محمد ثقفی در جلسه شورای اداری قاین اظهار کرد: قاین به عنوان دومین شهر ایران است که قابلیت دریافت شبکه‌ها از طریق دیجیتال را دارد.

وی گفت: شبکه استانی مربوط به همه نقاط استان بوده که به ظرفیت‌های استان، توانمندی‌ها و مجموعه‌ای از مسائل و مشکلات استان می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به افزایش ساعات پخش شبکه استانی باید ارتباط صدا و سیمای استان با شهرستان برقرار باشد و شاهد حضور پررنگ‌تری از شهرستان در صدا و سیمای استان باشیم.

امام‌جمعه قاین نیز در این جلسه گفت: مسئولان باید در صورت امکان مشکلات‌ ارباب‌رجوع را حل کنند و‌گرنه با اخلاق پسندیده آنان را راضی کنند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی اصفهانی افزود: نمایندگان مجلس وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید برای برآورده شدن انتظارات مردم کمر همت ببندند و به بهترین صورت وظیفه خود را انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان قاینات و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سطح شهرستان کارهای شایسته‌ای در گذشته انجام شده است که به همه این تلاش‌ها ارج می‌نهیم.

جواد هروی ادامه داد: حرکت جزو لاینفک زندگی بشر است ما نیاز به تلاطم، حرکت و پویایی داریم و باید با یک نگاه جمعی و استانی به سراغ مسائل برویم و تمام مدیران نیز باید با این نگاه حرکت کنند.

فرماندار قاینات نیز در جلسه شورای اداری افزود: کامل‌ترین دین، دین اسلام است و با مبعث پیامبر اسلام این دین به بشریت اهدا شد تا انسان را به تعالی و تکامل برساند.

غلامعلی حبیبی‌منش گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشکلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی برطرف خواهد شد و با راه‌اندازی کارخانه فولاد قاین 16 هزار شغل غیر‌مستقیم و 3 هزار شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول