اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیما

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد از زحمات ابولحسن صادقی‌جهانی در مدت نزدیک به سه سال قدردانی و عبدالله مددی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی شد.

مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل در سخنانی گفت: توفیق سه سال خدمت به مردم قدرشناس و حسینی و ولایی اردبیل را داشتم که از این بابت بسیار خوشحال بوده و افتخار می‌کنم.

ابولحسن صادقی‌جهانی افزود: حضور در سنگر رسانه ملی آن هم در حوزه استان‌ها با حجم عظیمی از کار و فعالیت توفیق خدمتی است که خداوند متعال در این سه سال به ما داده بود تا بتوانیم با همراهی معاونان و پرسنل زحمتکش صدا و سیمای مرکز اردبیل کارها را به پیش ببریم.

وی به توفیقات به دست آمده در سه سال اخیر و شاخص آن 24 ساعته شدن برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: در مدت خدمت و مسئولیت سعی کردم با صداقت کامل در این سنگر حاضر بوده و کارها و فعالیت‌ها را به صورت مستمر و پیگیرانه انجام دهم.

صادقی‌جهانی با اشاره به ابعاد گسترده تهاجم فرهنگی استکبار جهانی با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی و به ثمر نشاندن اهداف شیطانی و اهریمنی خاطر نشان کرد: یکی از توفیقات سازمان صدا و سیما در سال‌های اخیر توجه به گسترش کمی و کیفی برنامه‌ها، افزایش شبکه‌های استانی و ملی است که امروز در هر گروه سنی و طیف‌های مختلف جامعه پخش برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف را شاهد هستیم.

به گزارش فارس، مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل یکی از موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل در سال‌های اخیر را توجه به تولید کیفی و فاخر برنامه‌ها، گرایش به سمت پخش برنامه‌های تولیدی در استان، تولید بیش از پنج سریال داخلی و تولیدات متنوع در حوزه انیمیشن، مستند و حتی گام برداشتن برای تولید فیلم سینمایی بلند اعلام کرد و ادامه داد: ما راه را هموار کردیم تا همکارانی که در این سنگر حضور می‌یابند، بتوانند با تنوع و تمرکز تولید کارها و اهدافشان را به پیش ببرند.

وی از همکاری و تعامل خوب مسئولان استان به ویژه شخص استاندار اردبیل در پیگیری و به ثمر نشستن بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌ها بیان کرد: برگزاری کنگره بین‌المللی پیرغلامان حسینی در آبان ماه توفیق بزرگی است که امسال نصیب استان اردبیل شده که امیدواریم به شایستگی و با تراز بین‌المللی شاهد برگزاری آن باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل جدید سازمان صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در سخنانی گفت: تلاش می‌کنیم تا متناسب با شرایط و موقعیت فرهنگی و آیینی، سنتی استان اردبیل به تولید و پخش برنامه‌ها اقدام کنیم که در این مسیر به تعامل و همکاری تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم.

عبدالله مددی افزود: در تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین و رهبری فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی سعی می‌کنیم با تنوع‌بخشی به تولید برنامه‌های فاخر هم رضایت مخاطب را فراهم آورده و هم از گرایش به سمت برنامه‌های رسانه‌های بیگانه جلوگیری کنیم.

وی اولویت اصلی برنامه‌های خود را تولید و پخش برنامه‌های کیفی، تقویت تکنولوژی جدید سیگنال‌رسانی دیجیتالی در تمام مناطق استان با اولویت مناطق مرزی اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این حرکت بتوانیم مخاطبان خود را قانع کرده و از گرایش آنها به سمت برنامه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های کشورهای همجوار جلوگیری کنیم.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل پیش از این مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام بوده که از امروز فعالیت خود را در اردبیل آغاز کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول