اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا:

برنامه‌های دینی صدا و سیما در ماه مبارک رمضان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: برنامه‌های دینی صدا و سیما در ماه مبارک رمضان باید افزایش چشمگیر داشته باشد.

برنامه‌های دینی صدا و سیما در ماه مبارک رمضان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در مراسم دیدار با جمعی از روحانیون بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: یکی از آموزه‌های ارزشمند و بسیار مهم دین مبین اسلام این است که مسلمانان و به‌ ویژه شیعیان باید با همواره ضمن آگاهی و هوشیاری عرصه را برای رشد و تعالی خود مهیا کرده و سبب خفت کافران شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: امروز قدرت معنوی و نیز صلابت مثال‌زدنی آحاد گسترده مسلمانان جهان توانسته هیمنه پوشالی مستکبران را خرد کرده و آنان را در وادی سقوط و انحطاط کامل قرار دهد.

وی با بیان اینکه احسان و برادری از سنت‌های مهم و ماندگار الهی است، عنوان کرد: پیامبران الهی همواره در زمان خویش با دعوت مردم به انفاق و برادری زمینه را برای تحقق جامعه قدرت‌مند و پرتوان اسلامی مهیا کرده و موجب عزت‌ دین اسلام در برابر متجاوزان و زورگویان می‌شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ترک حسناتی مانند دستگیری از محرومان در سطح جامعه آسیب‌های مخربی را به دنبال خود دارد، بیان کرد: اگر مسلمانان با اهمال و کوتاهی در این زمینه سستی بورزند، قطعا مورد غضب و خشم الهی قرار می‌گیرند.

عباسی با بیان اینکه امر زکات نیز یکی از صدقات واجب الهی است، اذعان کرد: زکات نه تنها در مکتب اسلام بلکه در ادیان و مذاهب دیگر نیز وجود داشته و ضرورت آن همواره نقل شده است.

وی با اشاره به ایام فراغت جوانان و دانشجویان در سراسر کشور تصریح کرد: یکی از وظایف نهاد‌های فرهنگی و متولی اوقافت فراغت این است که با سیاست‌گذاری صحیح زمینه را سلامت اخلاقی و دینی هر‌چه بیشتر در جوانان و نوجوانان فراهم کرده و سبب دوام بیشتر نظام اسلامی شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: تمام تلاش‌ها و برنامه‌هایی که تا‌کنون در کشور صورت گرفته است، مؤثر بوده اما باید در راستای تقویت و توسعه هر‌چه بیشتر آن در جامعه تلاش کرد.

عباسی مهم‌ترین نقش رسانه‌ها در شرایط فعلی را اشاعه فرهنگ و هنر والای دینی دانست و بیان کرد: لازم است که مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و رسانه‌های تبلیغی با شناخت صحیح از برنامه‌های دشمنان و معاندان نظام اسلامی در زمینه احیا و گسترش مبانی دینی تلاش کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه برنامه‌های دینی صدا و سیما در ماه مبارک رمضان باید افزایش پیدا کند، افزود: امیدواریم که با تلاش و اراده قوی مسئولان و مردم زمینه سعادت و رستگاری ملت ایران در صحنه‌های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول