اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای مرکز آبادان خبر داد

کاهش 17 درصدی اعتبارات صدا و سیمای مرکز آبادان

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز آبادان از کاهش 17 درصدی اعتبارات صدا و سیمای مرکز آبادان خبر داد.

کاهش 17 درصدی اعتبارات صدا و سیمای مرکز آبادان

حسن حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: اختصاص 950 میلیون تومان اعتبار برای مرکز صدا و سیمای آبادان از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته و رقم منفی 17 درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات امسال این مرکز در کل 12 درصد بوده که با توجه به هزینه‌های بالای برنامه‌های تولیدی در رادیو و تلوزیون کاهش این اعتبار قابل ملاحظه است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز آبادان افزود: امروزه رسانه ملی و برنامه‌های تهیه و تولید شده از این رسانه خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و ابزاری مناسب در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی کشورهای غربی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مرکز صدا و سیمای آبادان گفت: در حال حاضر مرکز صدا و سیمای آبادان با خاموشی مکرر فرستنده‌های خود و مشکلات ایستگاهی روبرو است که برای ساماندهی این وضعیت نیازمند تأمین منابع مالی هستیم.

حمزه‌ای در پایان گفت: رایزنی با سازمان صدا و سیمای کشور در راستای افزایش اعتبار از محل اعتبارات ملی برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع از صدا و سیمای آبادان در دستور کار آتی این مرکز قرار دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول