اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردل در مجلس خواستار شد

توسعه شبکه‌های دیجیتال سیما در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اقدامات لازم را برای توسعه شبکه‌های دیجیتالی سیما در این استان انجام دهد.

توسعه شبکه‌های دیجیتال سیما در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان اظهار داشت: اظهار داشت: غرب در زمینه رسانه‌ای با بعد بسیار گسترده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت است.

وی افزود: در برخی از نقاط کور استان چهارمحال و بختیاری شبکه تلویزیون قابل پوشش نیست این در حالی است که شبکه‌های ماهواره‌ای در دسترس مردم قرار دارند که خیلی از امور غیر واقعی را واقعی جلوه می‌دهند.

عزیزی با بیان اینکه عدم توسعه شبکه‌های دیجیتالی عقب‌ماندگی این استان را به همراه داشته است، بیان داشت: رئیس صدا و سیمای این استان باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای داشته باشد و این اقدامات لازم را برای توسعه شبکه‌های دیجیتالی در این استان انجام دهد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اخیر در حوزه اقتصادی در کشور گفت: همه این مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیست و بخش زیادی از آن به سوء مدیریت‌ها مربوط می‌شود.

وی تامین سرمایه‌ در گردش برای تولیدکنندگان و پیمانکاران مسکن را ضروری دانست و بیان داشت: استانداری این استان با بانک‌های عامل در این استان همکاری نزدیک‌تری داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورت همکاری مطلوب‌تر شبکه بانکی با تولیدکنندگان این استان بهتر می‌توانیم در مسیر تحقق شعار سال حرکت کنیم.

گفتنی است، در حال حاضر شبکه‌های دیجیتالی فقط در شهرکرد مرکز این استان قابل دریافت است. امکان دریافت شبکه‌های تازه تاسیس پویا و ورزش هنوز در این استان فراهم نشده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول