اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد

افتتاح رسمی شبکه دیجیتال کاشان پس از تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان از افتتاح رسمی شبکه دیجیتال این شهرستان بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

افتتاح رسمی شبکه دیجیتال کاشان پس از تعطیلات نوروز

علیرضا جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: شبکه دیجیتال شهرستان کاشان هم اکنون به صورت آزمایشی فعال است تا نواقص فنی آن برطرف شده و بعد از تعطیلات نوروز به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: افتتاح رسمی شبکه دیجیتال شهرستان کاشان در اواخر سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز نیز امکانپذیر بود اما به دلیل عدم وسایل یدکی و جایگزین این گیرنده در شهرستان کاشان و احتمال قطع شبکه، افتتاح رسمی آن به بعد از تهیه وسایل یدکی گیرنده موکول شد.

فرماندار کاشان با اشاره به اینکه وسایل یدکی و جایگزین گیرنده دیجیتال در کاشان تهیه شده است افزود: با آماده شدن جایگزین این گیرنده در کاشان، افتتاح رسمی شبکه دیجیتال کاشان بعد از تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

وی افزود: با افتتاح شبکه دیجیتال شهرستان کاشان که در حال حاضر نیز به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و قابل دریافت است، شهروندان کاشانی از 16 شبکه فارسی و رادیویی دیجیتال بهره‌مند می‌شوند.

جوادی یادآور شد: در حال حاضر 15 شبکه دیجیتال شامل شبکه‌های یک تا 4 به همراه شبکه استانی اصفهان و تهران و نیز شبکه‌های خبر، آموزش، قرآن، پرس تی وی، آی فیلم، مستند، شما، نمایش و شبکه بازار با بهترین کیفیت در شهرستان کاشان قابل دریافت است. 

انتهای پیام/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول