اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد

راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتالی با تأمین 50 درصد اعتبار شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت:‌ با تأمین 50 درصد اعتبارات شهرستانی امکان دریافت شبکه‌ها از سیستم دیجیتالی امکان‌پذیر می‌شود.

راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتالی با تأمین 50 درصد اعتبار شهرستان‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی عصر امروز در نشست مشترک اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر و مدیران رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در مرکز استان اردبیل دریافت شبکه‌های مختلف از طریق سیستم دیجیتال امکان‌پذیر شده و در شهرستان‌ها نیز برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز به تأمین اعتبار استانی و شهرستانی نیاز داریم تا بتوانیم بستر این کار را مهیا کنیم.
وی مزایای استفاده از شبکه‌های مختلف از طریق سیستم دیجیتال را برشمرد و تصریح کرد:‌ در کنار تنوع دریافت شبکه‌ها و استفاده از برنامه‌های آنها دارندگان این سیستم می‌توانند از برنامه‌های مختلف تولیدی و گاه زنده شبکه‌های مختلف استفاده کنند.
صادقی‌جهانی در ادامه افزایش ساعات کار رسانه ملی در استان اردبیل را بیان کرد و افزود: هم اکنون برنامه‌های سیما به صورت 24 ساعته و صدا به صورت 20 ساعته از شبکه سبلان اردبیل پخش می‌شود که با این افزایش ساعات تولید و پخش برنامه امکان توجه به شهرستان‌ها بیشتر وجود دارد.
این مسئول از افزوده شدن یک بخش خبری جدید و همچنین اضافه شدن بخش خبری 60 ثانیه در شبکه سبلان اردبیل و گفت‌وگوی ویژه خبری و مجله خبری خبر داد و خاطر نشان کرد: این امر با هدف اطلاع‌رسانی بیشتر و مناسب‌تر انجام شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اضافه کرد: با این ظرفیت امیدواریم در شهرستان‌ها نیز مسئولان و متولیان امر به تولید و پخش برنامه‌ها و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستانی همت کنند تا در قالب برنامه‌ریزی‌های مختلف بتوانیم مناطق مختلف استان را بیشتر معرفی کنیم.
به گزارش فارس، ‌در این نشست امام جمعه نیر با ابراز رضایت از فعالیت‌های خوب صدا و سیما در تولید و پخش برنامه‌های محتوایی و جلب رضایت مردم را مهم ارزیابی کرد و آن را از وظایف خطیر مسئولان اعلام کرد.
حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی همه تلاش‌ها را در جهت اصلاح امور و سازندگی مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ تغییر و تحول کمی و کیفی در برنامه‌های صدا و سیما کاملاً مشهود است و ما از پوشش مناسب برنامه‌های عزاداری ماه محرم به ویژه شهرستان نیر از صدا و سیمای اردبیل و پخش برنامه‌های عزاداری مرکز استان از رسانه‌های سراسری و برون‌مرزی قدردانی می‌کنیم.
وی بر تلاش صدا و سیما برای مهیا‌سازی فضای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد.
فرماندار نیر در این جلسه شناسایی و طرح آسیب‌های اجتماعی و ارایه راهکارها برای آنها را در قالب میزگردها با حضور مسئولان و کارشناسان امر ضروری اعلام کرد و بر معرفی قابلیت‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول