اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا:

2 هزار ورزشکار سازمان‌یافته زن در شهرستان نکا فعالند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا گفت: دو هزار ورزشکار سازمان‌یافته زن در نکا فعالند.

2 هزار  ورزشکار سازمان‌یافته زن در شهرستان نکا فعالند

طاهره رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه 17 هیئت ورزشی بانوان در نکا فعال است اظهار داشت: در این 17 رشته ورزشی بیش از 2 هزار بانوی نکایی به صورت سازمان‌یافته فعالیت دارند و دارای بیمه ورزشی هستند.

وی افزود: شهرستان نکا در مجموع 36 هیئت ورزشی دارد که در حدود 7 هزار ورزشکار سازمان‌یافته مشغول فعالیت‌های مختلف ورزشی هستند.

رضایی همچنین از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در نکا خبر داد و یادآور شد: در این رقابت‌ها که به مدت یک هفته ادامه دارد، هفت تیم از تیم‌های مختلف شهرستان حضور دارند.

این مسئول بیان داشت: این رقابت‌ها براساس زمان‌بندی‌های انجام شده بعد از شب‌های قدر و در سالن شهید چمازی نکا برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با هدف شناسایی استعدادهای والیبال بانوان و تشکیل تیم منتخب برای حضور در رقابت‌های مختلف برگزار می‌شود.

* حضور بانوان نکایی در اردوی سوپر لیگ بانوان مازندران

مسئول امور بانوان اداره ورزش و امور جوانان نکا همچنین از حضور سه بانوی نکایی در اردوی آمادگی سازی سوپر لیگ بانوان مازندران خبر داد.

وی بیان داشت: رقیه ازگلی، سمانه داوودی و سکینه ولایتی از جمله والیبالیست‌های منتخب شهرستان نکا هستند که از سوی هیئت والیبال مازندران برای حضور در این اردو انتخاب شدند.

رضایی ادامه داد: این بانوی ورزشکار هم اکنون تمرین‌های مستمر خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی سوپر لیگ مازندران آغاز کرده است.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر رشته نشاط‌آور والیبال از جمله ورزش‌های پر طرفدار است که در شهرستان نکا نیز با قوت دنبال می‌شود و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای تقویت این ورزش و ایجاد ورزش قهرمانی در این رشته شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول